Yaaay's en naaay's januari 2016

Hi allemaal,

Vandaag heb  ik voor jullie mijn yaaay's  en naay's van januari 2016. Ik heb heel wat dingen herontdekt in mijn stash en heb eigenlijk maar 1 naaay gelukkig.

Januari is voor mijn gevoel echt voorbijgevlogen. De tijd gaat zo snel.
Afgelopen maand heb ik wel erg veel dingen uitgeprobeerd en daarom ook nieuwe dingen ontdekt.

Lees snel verder om te zien wat ik wel en niet fijn vond afgelopen maand.



De Remmington krultang die ik heb gekregen voor kerst is geweldig (mijn kerstcadeautjes ben ik helemaal vergeten maar groot deel zie je hier eigenlijk al in). Mijn krullen worden heel erg mooi, ze zakken wel snel uit maar op een mooie manier. Perfect voor golven in je haar en snel in gebruik.


De Urban Decay primer potion, jullie hebben deze de afgelopen weken ook al meerdere keren langs zien komen met vergelijkingen en hij wint elke keer. Ik gebruikte hem nooit want vond het zonde, dus toen ik deze naar een feestje op deed (was een gala dus vond het speciaal genoeg) merkte ik verschil. Daarom ben ik ook gaan vergelijken en nu ik merk dat die zoveel beter is, gebruik ik hem elke dag en zal ik dus uiteindelijk ook een full-size moeten kopen. De vergelijking met Essence kan je hier lezen en die met Catrice hier.



De lipstick die ik bij kerst heb gekregen van mijn ouders. MAC Mehr. Een prachtige donker rozige kleur die wel nude is. De ene dag is die donker bij me en de andere dag is die wat lichter. Ik ben er heel erg blij mee want de lipstick blijft erg lang zitten en kan eigenlijk bij elke outfit. Geweldig. Ik heb er ook een uitgebreid review over geschreven die kan je hier lezen.


De Porefessional van Benefit. Ik had al een sample en heb dus een grotere sample gekocht in Parijs. Ik kan geen dag meer zonder, mijn poriën zijn dan direct zichtbaar en mijn foundation zit dan ook echt niet meer mooi. Dit is een geweldige primer. Een uitgebreide review kan je hier lezen.

 
Een parfum, deze heb ik ook bij kerst gekregen en dit is de parfum van Ariana Grande, Ari. Deze geur is echt geweldig. Het is niet een hele zware geur maar ook niet heel zoet. De geur blijft erg lang hangen wat heel erg fijn is. De verpakking vind ik ook echt geweldig en ik draag deze eigenlijk elke dag. Geweldige geur.


Dit W7 Hollywood Bronze&Glow is echt mijn go to product. Als ik geen tijd heb om te contouren doe ik hier wat meer van op, als ik mijn Soft and Gentle niet kan vinden gebruik ik de highlighter of nog beter een combo van die 2, GEWELDIG. Dit product word ook al erg gehyped en ik begrijp het helemaal. Je kan een full review hier lezen.


Dit oogpotlood, eyeliner van Sephora is Geweldig. Ik ga nog een review erover schrijven, maar deze hele maand heb ik hem getest en ik vind het geweldig. Hij blijft aardig goed zitten en is heel mooi zwart. Hou de blog in de gaten als je een uitgebreid review hiervan wilt lezen.


Een herontdekking. De beautyblender. Ik heb deze een hele lange tijd niet meer gebruikt want dat vond ik niet nodig, maar nu mijn huid wat droger is merk ik dat de beautyblender je foundation dat zoveel mooier aanbrengt dan als je een kwast gebruikt. Ik vind het echt een geweldige uitvinding. Ik heb er wel 1 nadeel aan en dat kan je denk ik ook wel zien. Hoe hou ik dit ding schoon? of eigenlijk hoe maak je zoiets schoon? Moet je dan echt de cleaners kopen van Beautyblender zelf of kan het ook op een andere manier? Als jullie tips hebben laat het me dan weten.


Nog een herontdekking, mijn wimperkrultang van NYC. Ik heb heel lang mijn wimpers niet gekruld en nu hoeft het ook niet perse met mijn geweldige mascara maar toch vind ik het effect mooier. Helemaal als ik moe ben, het maakt je ogen groter en frisser.


Dan de allerbeste mascara die ik ooit heb gehad. De Roller Lash mascara van Benefit. GEWELDIG vind ik deze mascara. Ik hoef mijn wimpels eigenlijk niet te krullen (vind het net wat mooier als ik het wel doe) en je wimpers blijven mooi. Het enige nadeel wat mij is opgevallen is dat het gaat vlekken aan het einde van de dag op je wenkbrauwbot, maar dat is zo opgelost want je kan het met je vinger gewoon weghalen. Een uitgebreider review kan je hier lezen op de blog.


De Smashbox primer, ook een geweldig iets. Het maakt je foundation zo mooi met aanbrengen. Hier heb ik niks negatiefs over te zeggen. Een uitgebreid review kan je hier lezen.


De Sephora Waterproof make-up remover. Een redder in nood. Hier komt ook nog een review over binnenkort, dus hou de site in de gaten. Maar geweldig vind ik het zeker.

Dan mijn enige naaay van deze maand:


De Catrice Liquid Camouflage concealer. Je hoort bijna alleen maar positieve reacties over dit product, maar ik ben er echt niet heel erg blij mee. Je kan hier een uitgebreid review lezen waarom ik dit echt een naaay vind. Heel jammer.

Dit waren dan mijn Yaaay's en Naaay's van de maand Januari. Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben welke dingen nou echt voor mij eruit sprongen en wat ik dus minder vond.

Ik ben benieuwd of jullie ook deze spullen zo goed vinden en wat is de gouden tip om je beautyblender schoon te maken?

Laat het me weten in de reacties en tot de volgende blog post.

xxx Maud



0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten