Valentijn nailart

Hi allemaal,

Ik heb een hele leuke en makkelijke nailart voor jullie voor Valentijnsdag is het een leuke!
Lees snel verder om te weten hoe je deze nagels krijgt.




Je begint met rood hartjes te maken op bakpapier. Zorg ervoor dat je genoeg maakt en oefent want ze gaan nog wel eens kapot bij het eraf halen. Doe genoeg laagjes van de nagellak over elkaar heen zodat je figuurtje wel stevig wordt.
Ik heb de kleur van Essie in Russian Roulette gebruikt.


 Dit moet je goed laten drogen. Het liefst 24 uur.

Daarna breng je een laagje nagellak over je nagels. Ik gebruik Romper Room van Essie. Je kan ook een witte kleur gebruiken.


Daarna deed ik een HEMA Dots topcoat in pink erop. Eerst 1 laagje.


Daarna haal je het hartje van je bakpapier en leg je die alvast klaar. Daarna doe je nog een laagje topcoat en breng je het hartje op je nagels aan. De randjes kan je gewoon aanduwen met je andere vingers.
Daarna topcoat daarover heen en je bent klaar.

Het duurt lang voordat je de hartjes hebt, maar het is wel gemakkelijk als je het zo makkelijker vind in plaats van op de nagel te tekenen.


Hopelijk hebben jullie hier iets aan en tot de volgende blogpost.

xxx Maud


0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten