Max Factor Lipfinity review

Hi allemaal,

Liquid lipsticks zijn helemaal in. Mijn moeder maakt daar al jaren gebruik van. Mijn moeder gebruikt al jaren de max factor lipfinity lipsticks. Ik wilde er een voor haar kopen, maar deze bleek ze al te hebben en al in voorraad te hebben, dus heb ik deze voor mezelf gehouden en daarom heb ik nu een review voor jullie van dit geweldige product.


Ik heb de kleur 020 Angelic. Een mooie oud roze kleur. LET OP dit product is niet perse mat. 

Het idee is dat je eerst de kleur aanbrengt op je lippen en daarna een minuut wacht en dan de lipbalm eroverheen aanbrengt. Ik heb dit gefilmd voor jullie.



Als je lippen droog zijn is het wel erg vervelend want dan gaat het vellen. Dus zorg ervoor dat je het goed blijft hydrateren.

Ik hou het de hele dag op en laat jullie zien hoe het aan het einde eruit ziet. En ook of het kiss proof is.


Zo zien mijn lippen er aan het einde van de dag uit. Hier had ik hem al een paar uur op mijn lippen zitten.


De kleur is nog hetzelfde alleen is het een beetje gaan vlekken. Voor de rest zit het er nog heel mooi op en het is zeker kiss proof.

Ik raad dit echt aan. Het js wel wat duurder, maar je krijgt er wel echt iets geweldigs voor terug.

Xxx Maud


0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten