common white girl tag

Hi allemaal,

Ik ben een beetje inspiratieloos dus ideeën zijn welkom.

Vandaag heb ik de common white girl tag voor jullie en dat zijn gewoon wat vragen die ik beantwoord.



1. Favoriete starbucks drankje?

Mocca coockie frappachino. Deze is er niet altijd.

2. Hoelang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?

40 minuten ongeveer. Ik hou met name van de tijd nemen voor mijn make up.

3. Hoeveel selfies maak je op een dag?

Geen, ik maak heel weinig selfies dus ja..

4. Hoeveel instagram followers en foto's heb je?

112 foto's volgens mij en 68 volgers.

5. Zeg je weleens lol of omg hardop?

Nee wel oh my god maar niet omg!

6. Draag je kledingstukken wel eens vaker dan één keer?

Jaa duuuhh. Anders moet ik wel heel veel geld hebben..

7. Ben je racistisch?

Nee absoluut niet.

8. Instagram tumblr of twitter?

Instagram. Ik heb geen tumblr en twitter vergeet ik eigenlijk heel erg vaak.

9. Wat doe je het grootste deel van je tijd?

Netflix kijken. Oepsiee

10. Wie zijn je favoriete youtubers?

Beautygloss/vloggloss en crocojill. Lekkere vloggers.

11. Hoe vaak lak je je nagels?

Hangt er van af. Als ze chippen meestal.

12. Ben je een shopaholic?

Ja beetje wel... oeps

13. Hoe vaak heb je de mean girls film gezien?

100000 keer. Echt te vaak heel erg. Ik kan de film dromen.

14. Heb je veel kleren?

Aangezien ik een deel van mijn moeders kast nodig heb en die van mij nog steeds propvol zit ben ik bang van wel..

15. Maak je een foto van je eten voordat je gaat eten?

Ja steeds vaker wel en het is alleen als het er echt mooi uitziet.

16. Draag je elke dag make-up?

Ja eigenlijk wel. Maar ik vind dat ook het fijnste aan mijn ochtend routine.

17. Hoe stijl jij meestal je haar?

Ik doe er eigenlijk helemaal niks mee om heel eerlijk te zijn. Ja borstelen.

18. Zie je er altijd presentable uit?

Nou vast niet. Ik heb een vettige huid dus na 12 uur zonder touch up nooo.

Dit was dan de common white gjrl tag. Als je nog leuke ideeën hebt laat het dan achter

Xxx Maud




0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten