Avond skincare routine januari 2016

Hi allemaal,

Iedereen heeft uiteindelijk zijn vaste rituelen en volgorde om je gezicht te reinigen en te verzorgen. Ik heb gemerkt dat ik de afgelopen 2 maanden er ook echt 1 heb gekregen. Dus ik ga jullie vertellen welke producten ik gebruik, voor in de avond want in de ochtenden heb ik eigenlijk geen tijd.




Ik begin altijd eigenlijk met mijn tandenpoetsen, want ik heb mijn wastafel aan de andere kant van mijn kamer (5 stappen lopen, maar toch) dus ik ben meestal te lui om uit bed te gaan en mijn tanden te poetsen, want ja de rest doe ik allemaal in bed, meestal ben je ook moe als je naar bed gaat dus ja.

Ik gebruik altijd een ORAL-B withening tandpasta. Nu de 3D white, maar heb ook andere gebruikt. Elke withening van ORAL-B gebruik ik.

Aangezien ik hele gevoelige tanden heb en ook regelmatig gaatjes heb ik een spoeling van de tandarts gekregen. Natriumfluoride. Sinds ik deze gebruik heb ik nog geen gaatjes en de smaak is ook niet zo erg. Wat ik wel echt vervelend vind, de frisse smaak van tandpasta verdwijnt en dat is wel jammer.

 Na mijn tanden te hebben gepoetst ga ik eigenlijk in bed liggen en gebruik ik eerst de Sephora Waterproof Make-up remover om mijn mascara en eyeliner eraf te halen.
Daarna gebruik ik de Garnier oogmake-up remover om mijn wenkbrauwen en overige oogschaduw mee weg te halen. Deze verwijdert geen waterproof make-up en ik gebruik dat wel als eyeliner, en de roller lash van Benefit is net zo goed als waterproof dus daarom heb ik ook de olie versie. Daarna gebruik ik 2 watjes voor de micelair water van Garnier. Ik ga eerst met 1 watje over mijn gezicht geen en daarna nog een keer met het tweede watje, zo maak je je gezicht beter schoon.



 Na mijn make-up te hebben verwijderd gebruik ik mijn acne verzorging. Ik heb lichte acné, paar jaar geleden was het veel erger en nu heel af en toe nog. Ik heb deze ook door de dokter voorgeschreven gekregen. Het is de Benzoylperoxide Hydrogel 50. Dit werkt heel goed en stinkt super erg. Maar is wel op dokters voorschrift.

Om mijn gezicht te hydrateren gebruik ik de NIVEA Q10 plus. Ik gebruik hem niet om rimpels te verminderen maar ik vind hem heel fijn hydrateren.


Daarna doe ik wat Vaseline op mijn lippen want die zijn nu echt super droog. Doe ik deodorant op, er wordt gezegd dat deodorant in de avond op doen en dan ermee slapen je de deodorant activeert waardoor je eigenlijk de dag erna geen deo meer op hoeft te doen. Dat doe ik dan wel, met de NIVEA white black, maar ik vind het wat frisser om het wel te doen. De truc werkt wel.

Omdat mijn benen en armen super droog zijn doe ik elke avond de RITUALS body butter op mijn lichaam en gebruik ik een hand crème voor mijn handen en voeten.


Als mijn nagelriemen heel erg droog zijn gebruik ik de Cuticle cream van Essence.


Als ik een keer een hele erge huid heb, of veel tijd gebruik ik dit TEA TREE face mask van de body shop. Stinkt super erg maar is geweldig. Helemaal tegen roodheid en puistjes.

Dit was dan mijn avond skincare routine. Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben. Ik ben best lui erin maar gebruik toch veel.

xxx Maud



0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten