Voorjaarsvakantie ideeën

Hi allemaal,

Vandaag is het begin van mijn vakantie na nog 2 toetsen te maken. Om de vakantie door te komen als je niet op vakantie gaat heb ik wat ideeën bedacht voor je. Als je zelf nog ideeën hebt laat het dan weten.

1. Dagje naar een stad
2. Dagje shoppen
3. Reizen met openbaar vervoer zonder bestemming.
4. Dagje naar een spa
5. Winter wandeling maken
6. Als het sneeuwt een sneeuwpop maken of een echt goed sneeuwbal gevecht met een ford enzo.
7. Netflix&chill marathon. Lees voor inspiratie mijn netflix tag
8. Dagje gaan fietsen
9. Koken voor gezellige mensen
10. Bakken voor of met gezellige mensen
11. Dagje naar een familielid (dit ga ik doen)
12. Spelletjes marathon (bordspellen of mindgames)
13. Schaatsen
14. Challenges doen met vrienden
15. Vloggen voor jezelf
16. Kamer opruimen en opnieuw inrichten
17. Verstandig zijn en leren of huiswerk maken voor school.

Dit zijn wat ideeën die ik bedacht heb. Ik ben benieuwd naar jullie ideeën voor de vakantie.
Fijne vakantie allemaal!

Xxx Maud


0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten