Essence All About Matt primer

Hi allemaal,

Vandaag een korte review over een primer die ik een tijdje geleden elke dag gebruikte. De Essence all about matt primer. Het is een kortere post omdat ik nu in mijn herkansingsweek zit dus lange leerdagen maak.


Ik heb de primer op de helft van mijn gezicht aangebracht. In de loop van de dag voelde ik al de kant zonder primer vettiger worden en dat zag je ook echt in de spiegel, het lukte me niet om het goed op camera te laten zien.

Je ziet voor de rest geen verschil in de make-up die zit aan beide kanten even goed.


Het is een hele goede primer als je een goedkopere primer wilt gebruiken en het werkt echt. Ik zelf ga hem weer gebruiken op mijn T-zone.

Hopelijk hadden jullie toch nog iets aan deze korte blogpost.

xxx Maud


0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten