Shoplog kruidvat 24-02-2016

Hi allemaal,

Afgelopen woensdag heb ik goed toegeslagen bij de kruidvat. Ik heb erg veel dingen gekocht en er komen veel reviewen aan binnenkort.

Dit is wat ik allemaal heb gekocht.



Kruidvat cleansing doekjes €3.38

Tandenborstels €1.09

Kruidvat skinbrush €17.99

Kruidvat skin facegel €2.29

Catrice prime&fine €4.99

Essence weet ik niet precies want je krijgt altijd op de bon make-up essence en niet welk product..


De wenkbrauwgel weet ik wel €1.99

De andere waren:

€2.99 (denk een van de mascara's)

€3.99

€2.89

€2.99 (denk een van de mascara's)


Hier komen nog reviews van online! Hou de blog in de gaten.


Xxx Maud



0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten