Hoe doe ik mijn wenkbrauwen? BUDGET PRODUCTS ONLY

Hi allemaal,

Mij leek het leuk om jullie te laten zien hoe ik mijn wenkbrauwen doe en ook te laten zien welke producten ik daarvoor gebruik.





Wenkbrauwen epileren doe ik eigenlijk niet. Of naja niet zelf. Ik vind het belachelijk pijnlijk en heb goddank al een vorm in mijn wenkbrauw. Toevallig heeft een vriendin van mij ze afgelopen maandag geëpileerd. Ze heeft mijn staartje van mijn wenkbrauw niet heel erg gedaan omdat mijn haartjes omhoog groeien.

Dit zijn mijn wenkbrauwen zonder iets.


Daarna begin ik voordat ik mijn oog make-up doe met het aanbrengen van het Essence make me brow in brown. Dit is een soort mascara voor je wenkbrauwen. Dit laat ik goed drogen.


Als ik daarna eigenlijk alles heb gedaan doe ik de rest van mijn wenkbrauwen. Ik houd ervan om ze donker te doen want zo is mijn gezicht minder bleek. Ik gebruik hiervoor het catrice eyebrow kitje voor. De populaire budget wenkbrauw poeder. Ik gebruik eerst de lichtste kleur en daarna de donkere.

Dit borstel ik ook goed uit zodat het mooi in elkaar overloopt. Dit zorgt ervoor dat ik een beetje om mijn wenkbrauw heen poeder krijg.


Daar heb ik ook een oplossing voor. Ik gebruik het essence make my eyes big potlood en omlijn hiermee. Dit is perfect ook om uit te blenden. Dit kan natuurlijk ook met een concealer of iets maar dit vind ik fijn werken.


Daarna zorg ik ervoor dat mijn wenkbrauwen de hele dag (bijna de eerste foto van deze blog is wat later op de avond omdat de foto van af mislukt was helaas. Daar is de kleur wel wat vervaagd maar over het algemeen zit het er nog).

Hiervoor gebruik ik de eyebrowgel van essence. De clear versie.


Dit is hoe ik mijn wenkbrauwen doe. Hopelijk hebben jullie hier iets aan en tips voor mij zijn altijd welkom.

Xxx Maud


0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten