Kruidvat reinigende neusstrips

Hi allemaal,

Vandaag heb ik een review van de Kruidvat neusstrips voor jullie. Ik heb deze uitgeprobeerd al een paar keer en ga jullie vertellen wat ik ervan vond.

Ik zal eerlijk zijn en zeggen dat ik ze niet fijn vind. Het aanbrengen is gewoon zoals bij normale. Maar het opdrogen is vervelend. Het gaat namelijk van je huid af en blijft er niet goed op plakken. Ik heb precies gedaan zoals er gezegd word.

Maar op het moment van aftrekken. Dat ik ook op 2 verschillende manieren heb geprobeerd is heel pijnlijk en werkt niet.

De eerste keer deed ik het heel rustig. Want bij de Nivea zie je dan wel dat de viezigheid zo beter wordt gepakt.
Ik zag niks op mijn strip maar wel zwarte puntjes op mijn neus die ik eerst niet had. Dit was ondertussen 2 maanden geleden en ik heb het nog steeds.
Het heeft mijn poriën alleen maar vergroot en verergert.

De tweede keer trok ik hem in 1 keer eraf. Behalve een pijnlijke neus had ik nog grotere poriën gekregen en zat er niks van viezigheid op mijn strip.

Ik heb besloten om deze niet meer te gebruiken want het helpt niks, sterker nog het verergert de poriën en dat wil je juist niet hebben.

Het is aantrekkelijk de prijs die je hiervoor betaal 1,99 volgens mij. Maar ik zou toch als ik jullie was investeren in een wat betere kwaliteit. (die van Nivea zijn heel erg fijn en goed)

Veel producten van Kruidvat eigenmerk zijn fijn maar deze helaas niet.

xxx


0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten