essence Forbidden Mascara's review

Hi allemaal,

Essence heeft niet mascara's uitgebracht en ik heb ze geprobeerd. Lees snel verder als je wilt weten wat mijn mening hierover is.


Dit is de borstel van de mascara Volume. Deze breng je als eerste aan en het is een mooi effect.


Deze borstel is van de topcoat. Deze doe je over een andere mascara. In combo is het bedoeld maar je kan bij elke mascara deze als topcoat gebruiken. De topcoat vind ik de mascara echt prachtig vol en zwart. Geweldig.


Dit is mijn oog zonder mascara.


Dit is na de forbidden Volume mascara. Al erg mooi maar ik miste nog net dat wooow effect.


Toen ging ik de topcoat gebruiken en daar heb je het wooow effect. Geweldig dit. Het vlekt ook niet en blijft geweldig zitten en dan voor minder dan 10 euro. Geweldig.


Als je een mascara zoekt die goedkoop is en geweldig is dan is dit de mascara. GEWELDIG  ben er echt zwaar verbaasd over.

Hopelijk hebben jullie hier iets aan.

Xxx Maud


0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten