Diary: week 50

Hi allemaal,

Ik heb een diary van mijn week 50, 7 december tot en met 13 december.
Deze week heb ik mijn project presentatie waar ik maanden aan heb gewerkt, ook ga ik proefstuderen en heb ik een verjaardag.
Hoop dat jullie het leuk vinden.





Maandag 7 december:
Vandaag ben ik begonnen aan de blog en een Instagram account.
Ik had gister het met de moeder van mijn vriend erover en die zei: Je moet het gewoon doen. Dus ik ben begonnen hiermee. Direct allemaal ideeën bedacht, mijn eigen tips aan het uitvoeren en het is zo leuk.
Vandaag had mijn vriend ook zijn theorie-examen voor auto en is hij gelukkig geslaagd. (gister is hij 18 geworden).


Ik heb ook mijn nagels gelakt en probeerde dat te filmen, als iemand daarvoor tips heeft graag wat is dat moeilijk zeg. 

Mijn eerste ontwerp was ook mislukt dus ging ik daarna maar iets simpels doen. Het filmpje wat ik geprobeerd hebt te maken staat op mijn Instagram (of komt er zo snel mogelijk op te staan)


Dinsdag 8 december:
Vandaag is de dag van de presentatie over Personal Branding. Ik werk al maanden aan dit werkstuk (het is mijn profielwerkstuk) en nu is het eindelijk de dag dat die klaar is.
Ik voelde me de hele dag een beetje afwezig en moe..

Toen ik in de middag thuis kwam zag ik dat mijn o zo lieve Timber de post weer had aangevallen. Ze vertrouwd het niet zo die papiertjes of pakketjes dus zorgt ze er graag voor dat ze vernietigd worden zodat wij allemaal beschermd zijn...





Daarna ging ik mijn haren krullen (heb ik ook gefilmd) alleen dat ging niet zo goed direct. Ik wilde het met de stijltang doen, nou dat is wel even wat moeilijker vind ik. Ik ben 2,5 uur bezig geweest met mijn haar krullen.




Na het eten moest ik snel alles pakken en ging ik naar de presentatieavond.
Iedereen had een plekje aangewezen gekregen op een soort marktje en dan kwamen mensen langs lopen. Het was erg leuk en gezellig en ik ben blij dat ik er nu klaar mee ben.

De vraag die ik het meest kreeg was : Wat is personal branding?
En Doe je het zelf ook?

Ik zal nog wel een post schrijven over mijn werkstuk wat ik precies heb onderzocht.



Woensdag 9 december:
Ik werd wakker en voelde mijn rug heel erg van gisteravond. Ik had ook erg veel last van mijn keel en had bijna geen stem meer. Ik besloot niet naar school te gaan omdat ik me te slecht ervoor voelde.
Ik heb gister ook helemaal niks meer gedaan.
Mijn vriend kwam langs en we hebben Breaking Bad gekeken. Dat was mijn dag eigenlijk.




Donderdag 10 december:
Ik werd wakker met de ergste keelpijn, zoveel pijn deed het. Ik nam keelpastille maar het hielp niet echt dus weer een dagje thuis.. Om 10 uur besloot ik maar wel wat aan school te gaan doen want ik moet nog 4 dingen afmaken voor volgende week vrijdag (de 18e). Dus ik ging wat maken voor scheikunde en ben bezig geweest met mijn blog layout. Ik moest ook het huis even uit om mijn oppaskindje uit school op te halen.


Aan het einde van de dag doet mijn keel nog steeds pijn, mijn hoofd bonst ook nog steeds maar ik moet morgen gaan proefstuderen bij de Haagse Hoge school.

Vrijdag 11 december:
Vandaag ben ik vroeg opgestaan met mijn verkouden stem om naar de Haagse Hogeschool te gaan. Ik ga vandaag proefstuderen bij de studie Facility Management. Daarover maak ik een aparte blog van wat ik ervan vond en hoe ik het aanpak een studie keuze maken. 

Het was echt super leuk en leerzaam en voor mij is het nu allemaal veel duidelijker geworden van wat ik wil. Dit is wat ik wil doen denk ik.

Nadat ik klaar was ben ik snel naar huis gegaan en heb ik mijn spullen gepakt want ik ging schaatsen met mijn vriend en zijn broertjes. Het was super leuk om weer eens te doen en hilarisch om te zien soms. 

Daarna hebben we met z'n allen wat diepvriespizza's gegeten en zijn mijn vriend en ik naar mijn huis gegaan. We zijn eigenlijk best vroeg gaan slapen want wat was ik moe van die dag. 


Zaterdag 12 december:
Mijn vriend en ik hebben eigenlijk de hele ochtend Breaking Bad gekeken met z'n tweeën. Echt een geweldige serie vind ik. 
Nadat hij rond 13:30 is weggegaan ben ik huiswerk gaan maken en heb ik me klaargemaakt voor vanavond. 

Vanavond heb ik een verjaardag/kerstdiner van een vriendinnetje van mij en de dresscode was chic zwart met roze.
Dit is wat ik aanhad: 

Roze blazer is van jaren geleden van de H&M
Ketting van de V&D
Blousje van Primark
Rok van H&M
Panty van HEMA
Schoenen van Primark
Horloge is van Michael Kors
Tasje dat je niet goed ziet is van jaren geleden van de H&M



Het was een super gezellige avond veel geklets en heerlijk gezongen op die oude liedjes.. Erg goed voor mijn keel ook haha...

Zondag 13 december:

Vandaag moest ik vroeg op want ik moest werken. 
Na 4,5 uur gewerkt te hebben kwam ik thuis in een kerstparadijs. De hele woonkamer was omgetoverd tot een kersthemel. Ik heb een filmpje ervan gemaakt. Kijk daarvoor op mijn instagram.
Onze boom is niet de mooiste omdat we hem altijd voor verpakt kopen dus alvast in een net helaas dit jaar een flop.. :(









Ik heb in de middag nog wat huiswerk gemaakt en ging experimenteren met nailmarble... Niet echt gelukt dus ging ik met glitters spelen op mijn nagels :)
Ik vind ze best gaaf geworden. 


Ik ben ook bezig geweest met het maken van een filmpje van hoe ik mijn lippen rood maak en die staat op mijn Instagram.

Daarna ben ik met het gezin uit eten gegaan bij MaMa Kelly. We gingen daar eten omdat vandaag mijn ouders al 18 jaar getrouwd zijn. 



Ik ben de uitdaging aangegaan met kreeft. Wat is dat vervelend om te eten en zelf vind ik het ook niet super lekker, maar was wel een hele leuke ervaring.


In de avond had ik nog wat voor engels geleerd maar ik werd opeens zo ziek dat ik niet meer kon leren of slapen. Had hele erge pijn in mijn voorhoofd, keel en een lopende neus. Na uren wakker gelegen te hebben ben ik gelukkig uiteindelijk wel in slaap gevallen.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden een Diary van elke week van mij.

Ik vind het wel leuk om te maken en ga het vaker doen

xxx







1 reacties:

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten