Diary week 3

Hi allemaal,

Vandaag heb ik de diary van vorige week. Afgelopen week heb ik echt hele leuke dingen gedaan, maar ook hele vervelende dingen gehad. Lees verder om te zien wat er is gebeurd afgelopen week.


Maandag 18 januari:

Vandaag had ik een meeloopdag bij mijn vaders werk met een Facilitair manager. Dit was een geweldige dag en ik heb meer uitleg over Facility managment in deze blog post.  Dit was echt een geweldige dag. Ik was samen met mijn vader er heen en terug gefietst.
Toen ik thuis kwam ben ik me gaan klaarmaken om te gaan sporten met Sean en zijn vrienden, en mijn zusje besloot ook gezellig mee te gaan.

Dit was de dag dat ik eigenlijk heb besloten om facility managment te gaan doen.

Dinsdag 19 januari:

Vandaag had ik een kort dagje op school. Rond 11:30 ging het heel even sneeuwen en later op de dag nog een keer, alleen bleef de sneeuw jammer genoeg niet liggen. Na school ben ik gaan werken aan mijn poëziewerkstuk.
In de avond had ik zaalhockeytraining, daarna ben ik eigenlijk lekker gaan slapen.


Dit was mijn heerlijke lunch trouwens.

Woensdag 20 januari:

Vandaag had ik een druk dagje, eerst langs de podoloog (die persoon die zooltjes maakt), daarna had ik rijles, daarna had ik school en kreeg ik mijn verschrikkelijke wiskunde cijfer terug helaas :(. Na school had ik ergens anders weer een afspraak en Sean kwam.

Met als topje van de ijsberg kreeg ik in de avond ook nog eens een migraine. Dus vroeg slapen was het voor mij.
Oh wacht nog iets wat erbij kwam, mijn vader had perongeluk op mijn laptop gestaan waardoor die kapot was voor paar dagen. Gelukkig had ik vooruit gewerkt voor bijna alle dagen.

Vandaag heb ik ook geen foto's gemaakt met deze drukte.

Donderdag 21 januari:

Vandaag ben ik niet naar school gegaan omdat ik me nog niet goed genoeg voelde. Gelukkig voelde ik me wel goed genoeg om mijn poëziewerkstuk van Nederlands te hervatten en om in de avond te gaan werken.

Na werk ging ik direct slapen.
Vandaag heb ik weer geen foto's kunnen maken, want ja ik lag eigenlijk de hele dag op bed.

Vrijdag 22 januari:

Vandaag voelde ik me eigenlijk al veel beter.  Ben naar school gegaan en heb in de avond lekker gesport. Vandaag heb ik niet heel erg veel gedaan maar was wel genoeg voor mij. Het sporten was wel echt heel erg leuk.

Zaterdag 23 janauri:

Vandaag was Sean er nog. We begonnen met goed ontbijt. Banaanpannenkoek. Vandaag was er geen blogpost omdat mijn laptop nog niet gemaakt was. Dus kon ik niks posten vandaag. Sorry daarvoor.


Daarna zijn we iets heel lekkers gaan bakken, dat komt nog op de blog :).
Om dat te bakken zijn we naar de supermarkt gegaan, maar dat was best grappig want Sean had spierpijn van het sporten dus nam ik hem achterop. Ging nog goed ook eigenlijk alleen smalle dingen was wel lastig.

 Daarna ben ik met mijn moeder gaan shoppen en heb ik voor mezelf deze nieuwe schoenen gekocht. Ze zijn zooo leuk en kostte me 80,- euro maar ben er heeeel blij mee.

 Ook heb ik bij de HEMA sportlegging en shirt gekocht.

Daarna had ik een hele haast om naar een vriendin haar verjaardag te gaan. Het was super leuk en ze is vandaag (25 januari) jarig. Super leuk ze is nu 17 jaar.
Ik ging op deze manier weer weg. Hahahha


Toen ik thuis kwam waren er nog wat vrienden van mijn zusje en om 00:30 lag ik heerlijk te slapen.

Zondag 24 januari:

Vandaag werd ik lekker laat en lui wakker. Heerlijk.
Ik at wat apekoppen en eentje was een beetje mislukt?

In de middag had ik hockey en daarna thuis heb ik eigenlijk alleen nog maar aan poëziewerkstuk voor Nederlands gezeten en het is af. Daarna heb ik deze blog gemaakt want jaaa laptop is gemaakt door mijn lieve vader.

Volgende week heb ik volgens mij niet echt plannen.

Hopelijk vonden jullie het weer leuk om mijn diary te lezen. 

xxx


0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten