Essence Mousse Concealer review

Hi allemaal,

Essence heeft een nieuwe concealer in een mousse substantie. Normaal hou ik niet van mousse vind het te dekkend. Maar een concealer wilde ik wel graag proberen. En ik ben er verrast over. Lees verder als je meer details wilt weten.



Ik heb de kleur 020 soft sand. 


Dit is de structuur. Hij lijkt te donker.. maar op het gezicht als je goed blend is dat niet zo.



Hier een schokkend beeld van mij met alleen foundation op.


Hier heb ik de concealer. Voor onder de ogen is deze niet geschikt bij mij. Hij creased direct al dus dat is jammer. Maar voor goede rode plekken werkt dit heel erg goed.



Ik gebruik het product nu al een paar dagen met veel plezier en vermijd het onder mijn ogen. Het blijft echt geweldig goed zitten.

Dit raad ik echt aan als je een goed dekkende concealer wilt hebben. Voor onder de ogen raad ik hem wel echt af.

Dit was mijn mening.

Xxx Maud


0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten