Get to know me tag!

Hi allemaal,

Ik dacht om mezelf direct even voor te stellen hier een tag met vragen over mezelf.
Zo weten jullie hoe ik ben en wie ik ben en weten jullie ook wat voor persoon deze blog onderhoudt.
Hoop dat jullie het een leuke tag vinden.



Geboortejaar:
Ik ben geboren in 1998.

Hoe lang ben je?
Ik ben 1.68 meter lang.

Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd?
Ik dacht eigenlijk alleen maar aan neeee ik wil verder slapen. Normaal gesproken heb ik dat niet maar ik had vannacht heel slecht geslapen en ging ook erg laat slapen, maar moest ook vroeg opstaan. Helaas!

Waar ben je op dit moment?
Op dit moment ben ik op mijn bed in mijn kamer in mijn huis. 

Single/relatie?
Ik heb al meer dan 1 jaar en 7 maanden een relatie.

Beschrijf jezelf kort maar krachtig.
(Ik haat dit soort dingen, ik ben er nogal slecht in) 
Een over energieke warboel maar toch erg van de planning.

Girlcrush?
Selena Gomez ben ik al jaren fan van en ik vind haar echt prachtig.

Wat zou je op dit moment graag willen?
Vakantie, school is zo druk de laatste tijd dat ik gewoon helemaal op ben. Heb heel veel projecten die ik moet doen en die allemaal veel tijd kosten. Vakantie zou ik nu echt graag willen.

Wat is je doel in je leven?
Dit vind ik een hele moeilijke vraag om eerlijk te zijn. Natuurlijk zou ik graag gelukkig worden en denk ook dat gelukkig zijn mijn doel is. Op welke manier ik ook gelukkig word dat is wel het gene wat ik wil worden later. Niet heel origineel maar het is wel het gene wat ik echt wil.

Waar ben je bang voor?
Ik heb een serieuze fobie voor vuur. Als er vuur in de buurt is ben ik altijd bang, ik let dan altijd op of er niks bij het vuur in de buurt komt en ik haat daarom ook vuurwerk. Ik ben ook bang voor het overtreden van regels, ik denk altijd dat het ergste dan direct gebeurt en ik ben daarom ook vaak erg netjes en voorzichtig.

Heb je je rijbewijs?
Nee, ik heb wel al rijlessen en heb mijn theoie al gehaald. Ik moet nog dik 14 weken lessen denk ik.

Nagellak of lippenstift?
Moeilijke vraag, maar ik ben dol op nagellak. Je kan er zoveel mee en er zoveel mee maken. Elke kleur kan op je nagel en je kan je hele fantasie erop los laten. Nagellak kies ik voor.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Die is heel lastig. Lente of zomer. Ik hou niet van regen en kou dus herfst en de winter vallen af. Lente vind ik het fijne van dat het niet bloedheet is alleen in Nederland weet je ook dan nooit of je een lange of korte broek moet aantrekken. Zomer vindt ik fijn omdat je weet wat voor weer het is en je altijd wel weet ik kan een korte broek aan alleen kan het zo bloedheet zijn soms. Ik denk als ik puur voor het weer ga dan toch voor de Lente kies.

Wil je ooit gaan trouwen?
Ja, dat lijkt mij echt geweldig. Ik ben echt een klassiek meisje daarin. Sinds jongs af aan wil ik graag later trouwen hihi.

Ben je een  healthy-freak?
Ummm neee... Ik ben echt dol op snacken. (ik eet nu ook doritos chips). Ik zou het wel graag willen zijn alleen ik hou dus gewoon echt niet van groente om heel eerlijk te zijn.

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
De meningen verschillen over de kleur van mijn haar ik zelf denk donkerblond met een rode gloed. Maar beoordeel zelf maar met de foto aan het begin van dit artikel. Mijn lengte is nu iets langer dan op dat moment maar niet veel.

Welk kleding of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Ik zou heel graag de mac 217 kwast willen hebben. 

Heb je tattoos?
Nee.

Heb je piercings?
Nee ik heb alleen gaatjes in mijn oren.

Draag je een bril?
Alleen als de zon buiten schijnt.

Wat is jouw perfecte pizza?
Dit vind ik echt een lastige vraag. Ik weet niet zeker of het lekker samen zal smaken maar dit zijn wel mijn favoriete ingrediënten voor mij voor op een pizza.
Champignons, Ananas en Spinazie.

Favoriete eten/drinken?
Mijn favoriete eten is pizza en drinken coca-cola.

Wat is je favoriete parfum?
Zonder twijfel La vie est belle van Lancôme.

Wat is het laatste dat je kocht?
Vandaag heb ik even wat dingen gekocht en het laatste waren wat panty's van de HEMA.

Wat deed je vanochtend om 08:00?
Toen begon ik met uit mijn bed te gaan om me klaar te gaan maken voor school.

Favoriete ijsje?
Schepijs is Chocolade maar ijsje is de Magnum Black of Magnum Pink. Andere Magnum ijsjes vind ik niet zo lekker.

Ben je een hevige slaper of sta je altijd vroeg op?
Ik sta best wel vroeg op eigenlijk. Ik vind het fijn om dan lekker filmpjes te kijken in bed met de tijd die ik dan heb.

Wat zijn je plannen voor 2016?
Hopelijk slagen voor mijn rijbewijs en mijn 5HAVO diploma. Ik hoop ook dat ik een hele leuke studie ga doen en dat ik een geweldige examenreis ga hebben.

Met hoeveel kussens slaap jij?
Aardig wat met 4 namelijk. 

Ben je een ochtend of avond persoon?
Ik ben beide niet echt maar als ik moet kiezen wel meer een ochtend persoon, want het maakt niet uit hoelaat ik wakker moet worden ik heb energie. Maar ik kan gewoon niet tot laat wakker blijven dat kan ik niet.

Ben je geordend of rommelig?
Rommelig, ik haat rommelig maar ik kan het gewoon niet opruimen. Ik ben wel geordend dat ik altijd weet wat ik moet doen en al die dingen maar in opruimen enzo ben ik echt heel rommelig.

Wat wil je op dit moment graag zien?
Wizards of waverly place, al die afleveringen weer. Wist je dat toen ik in de eerste zat ik elke ochtend voor 7 uur klaar was met klaarmaken voor school zodat ik om 7 uur Wizards of Waverly place kon gaan kijken. Ik weet niet hoe ik het toen deed maar nu kan ik dat echt niet meer.

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Een leuke baan en dat ik ben geslaagd met alles ook met mijn HBO opleiding. 

Wat mis je op dit moment?
Ik mis op dit moment mijn vriend.

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Mijn nagels (telt dat). Ik ben best wel trots op mijn nagels die ik heb.

Ben je verlegen?
Ja en nee. Ik kan echt heel verlegen zijn en helemaal niks zeggen, maar ik kan ook hele verhalen vertellen. Het heeft echt te maken met wat voor soort mensen ik dan ben.

Heb je een accent?
Sommige zeggen dat ik als een kakker praat. Dat zou wel kunnen aangezien ik in een best wel kakker stad woon maar is dat dan een echt accent?

Zussen/broers hoe oud?
Ik heb een zusje die is nu 16 jaar oud. Wij schelen 14 maanden en 4 dagen van elkaar en zijn daarom ook best close met z'n tweetjes.

Hoe ziet jouw dagelijks leven eruit?
Ja, nou doordeweeks ga ik elke dag naar school toe. Op woensdag heb ik in de ochtend vaak rijles. Ik hockey ook en kijk als ik thuis ben erg veel YouTube filmpjes.

Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden.

xxx Maud

0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten