Beautygloss Lashes By Eylure Londen review

Hi allemaal,

Ik was afgelopen week even heel erg bezig met school en nam even pauze. Zoals jullie gister in de Update hebben kunnen lezen zal dat vaker kunnen gebeuren deze komende weken, ivm mijn centraal examen dat erg dichtbij komt.

Maar ik heb iets geweldigs om te reviewen. Ik ben een gigantische fan van Mascha van Beautygloss. En toen ze vertelde dat ze zelf wimpers heeft gemaakt dacht ik DIE MOET IK HEBBEN! Dus ik ben meerdere Etos plekken langsgegaan en vond ze eindelijk.

Ik wilde eigenlijk Fluffy en Silky kopen, omdat ik niet de ogen heb voor Pretty. Maar ik dacht nouuu straks krijg ik nog spijt dat ik Pretty niet koop dus heb ik alle 3 de setjes gekocht.

Ik heb ze natuurlijk ook uitgeprobeerd en ik kan helemaal niet goed nepwimpers aanbrengen en heb ook meerdere filmpjes gekeken en nog steeds niet helemaal. Ik ga daar nog meer op oefenen. Maar ik kan wel nog steeds laten zien hoe ze eruit zien en mijn mening erover vertellen.

Ik ben geen wimper expert, maar dat is misschien ook leuk om te weten hoe een nepwimper noob het ervaart met de wimpers.




Alle drie de verpakking hebben een andere kleur roze en glanzende hartjes erop. Heel schattig en mooi. Ook zie je Mascha op de voorkant met natuurlijk de wimpers van het pakje. De wimpers zijn herbruikbaar, contactlenzen vriendelijk en hebben een gemakkelijke applicatie. Je krijgt ook een klein lijm tube erbij.

De linker en ook de lichtste roze is Silky. Dit is de meest natuurlijke van de drie.


 Op de achterkant zie je haar ogen met de wimpers. Zo zie je namelijk het werkelijke resultaat van de wimper. Zoals je kan zien is het heel natuurlijk maar super mooi.

Voor alle wimpers dit is mijn oog zonder een nepwimpers, wel met de mascara van Essence.





Deze wimpers zijn echt heel makkelijk om aan te brengen. Ze zitten nog steeds niet perfect, maar het was heel makkelijk om deze aan te brengen. Als je net zoals ik nieuw bent in de nepwimper wereld is dit een geweldig begin, omdat het niet heel moeilijk.

Nu de Pretty lashes. Dit is meer een cat-eye wimper. De buitenkant is voller dan de binnenkant.





Deze is echt heeeel moeilijk om aan te brengen. Zoals je ziet is het me ook niet gelukt. Echt ik kon het niet. Zoals je ziet staan deze mij ook niet helemaal, maar ik denk dat ik het ooit wel kan laten werken als ik oefen. Ik vind deze alleen echt moeilijk om aan te brengen. Maar ik vind ze wel echt mooooi. Als ik hiermee oefen denk ik echt dat het mooi kan zijn.

Dan de laatste en mijn fave de Fluffy. Alleen de naam al en het hoort perfect bij hoe de wimpers zijn. Dit zijn echte partywimpers. Zo mooooi.





Deze zijn zoooo gaaaf. Ze zitten niet eens goed erop, maar zien er nu al mooooi uit. Dit is echt WOOOW. Het randje waar de lijm op gaat is wat dikker en dat is echt wennen, maar de rest is zooo moooi. En het aanbrengen is niet het makkelijkste maar ook niet zo moeilijk als bij Pretty. Deze wimpers weet ik nu al dat ik ze ga dragen bij mijn examengala. Dit zijn de droomwimpers. Wauw.

Ik ben echt heeel blij en trots op Mascha. Deze wimpers zijn geweldig en ik ben er heel blij mee. Ze is echt mijn voorbeeld en ik hoop echt dat ik een pro ga worden in nepwimpers en dat ik dan Silky elke dag bijvoorbeeld zou kunnen dragen.

De wimpers kosten bij elkaar €23,97 euro. De Silky kostte: €6,99 Pretty: €7,99 en Fluffy: €8,99.
Ik raad de wimpers echt aan.

Als iemand tips heeft voor het aanbrengen of nog filmpjes als tip heeft laat het me weten, want ik heb hier vandaag 2 uur mee zitten spelen en is niet echt gelukt dus.

Xxx Maud


3 reacties:

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten