Parfum Stash januari 2016

Hi allemaal,

Vandaag heb ik een blogpost met mijn Parfum stash.
Ik heb 12 parfums en ga jullie vertellen welke dat zijn, het verhaal erachter en wat ik ervan vind.
Hopelijk vinden jullie het leuk!

Ik ga op volgorde van het krijgen of kopen.

Dit is een parfum van Miss Sixty, namelijk Miss by Miss SIXTY. Deze parfum heb ik al zo lang en ik weet niet meer hoe ik eraan kom. Ik bewaar hem omdat ik vroeger deze altijd droeg en nu gelukkig niet meer want wat stinkt deze zeg.

De tweede parfum heb ik van mijn moeder gekregen, het is de Jennifer Lopez Live geur. Mijn zusje had een andere van Jennifer Lopez gekregen maar die van mij ruikt lekkerder. Nu vind ik de geur niet meer zo heel lekker ruiken maar toen ik 12 jaar was wel. Deze gedachte is gewoon al die momenten dat mijn zusje jaloers was. Heerlijk hahaha

Deze Playboy geur in Rock me was toen die tijd voor mij echt een missie om te hebben. Ik zat in de tweede en een vriendin van mij rook op een schoolfeest zo lekker en ze zei ja is de Playboy rock me geur. Dus ik ben winkels en winkels afgegaan om deze geur te kopen en uiteindelijk heb ik hem van mijn ouders gekregen. Volgens mij voor mijn verjaardag. Mijn 15e verjaardag.
Deze geur is erg heftig en zoet maar heel af en toe draag ik hem nog. Ik ben nu meer van de zwaardere geuren.

Deze Bruno Banani in Pure Woman parfum heb ik van 2 lieve vriendinnen gekregen toen ik 15 werd. Hij ruikt heerlijk niet een te sterke geur heeft die.

Dit is mijn enige parfum die ik zelf gekocht. Deze is van Yves Rocher en is de Ceriser en fleurs. Het is een hele luchtige, frisse geur. Het grappige van dit luchtje is dat mijn zusje hem op mijn 16e verjaardag ook aan mij gaf terwijl ik dus hem al had. Toen heeft ze me uiteindelijk iets van Rituals gegeven.

Dit is een parfum dat ik met mijn vader heb gekocht voor kerstcadeautje. We waren in Duitsland Düsseldorf en ik wilde heel graag La Vie Est Belle halen, want daarvan had ik de sample en vond ik heerlijk ruiken en die gebruikte ik ook veel. Maar in de winkel vond ik hem opeens ook stinken. Toen ging ik dus ruiken aan deze Trèsor van Lancôme en deze is ook heerlijk.


Tijdens het ruiken naar die van Lancôme zat ik ook heel erg te twijfelen om de Killer Queen van Katy Perry te kopen. Maar ik dacht financieel na en besloot dus aan mijn ouders de Lancôme te vragen en zelf de Killer Queen te kopen. Alleen kreeg ik hem toch nog als cadeautje van mijn lieve ouders onder de boom. Tot de dag van vandaag nog heel blij mee.

Een jaar na het gebeuren in Düsseldorf had ik toch besloten La Vie Est Belle van Lancôme te vragen. Ik merkte namelijk dat deze geur samensmelt met je huidsgeur en bij mij ruikt die daarom heerlijk maar bij een vriendin van mij stonk die. Dus weer na een jaar smachten naar dit parfum heb ik hem gekocht. Zoals je kan zien is die ook al bijna leeg en deze kreeg ik in December 2014.

Ik kreeg van mijn zusje voor kerst 2014 ook nog een parfum, deze vond ze er gewoon leuk uitzien maar speciaal ruikt die niet echt, gelijk heeft ze.
Het is  La Rive Pearl.

Van de ouders van mijn vriend kreeg ik de Katy Perry Royal Revolution parfum voor kerst. Deze wilde ik heel graag hebben want deze ruikt net zo geweldig als de Killer Queen van Katy Perry. Geweldig parfum.

 In de zomer van 2015 was ik in Malta voor de taalcursus (volgende week blog over op de blog) en ik had alleen La Vie Est Belle mee, maar die rook niet zo lekker fris met al het zweet. Dus ik kocht bij de Body Shop in Malta 2 kleine reisparfums en dit doet me ook direct weer denken aan Malta als ik ze opspuit. Heerlijk
De roze is in de geur Japanese Cherry Blossom
en de oranje is Indian Night Jasmin.

Na mijn 2 jaar Katy Perry en Lancôme kerst te hebben heb ik dit jaar gekozen voor de parfum Ari van Ariana Grande. Ik wilde deze parfum om heel veel redenen, de verpakking, het bolletje en ik hoorde duizenden mensen over hoe lekker deze ruikt. Dus ik kwam in de Douglas en ging ruiken. HEEERLIJK is die. Dus dit was het kerstparfum van 2015.

Dat was dan ook direct mijn laatste parfum van mijn stash.
Kunnen jullie raden welke mijn favoriet is? Laat het weten.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de morgen
xxx

0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten