Unboxing Boozyshop #2

Hi allemaal,

Ik heb me een beetje laten gaan op de website van Boozyshop. Ik ging naar de site om de make-up spons van Real Technics te kopen omdat mijn Beautyblender aan het scheuren is. Maar dan kom je heel wat andere dingen tegen en ja dan heb je opeens een leuke bestelling.

Ik laat jullie nu zien wat ik allemaal gekocht heb en laat het weten als je er een review van wilt hebben.

Iniedergeval bedankt Boozyshop voor weer de snelle bezorging. Echt betrouwbaar. Bekijk hier de vorige unboxing van Boozyshop.





Dit is alles wat ik heb gekocht. 1 ding heb ik niet apart gefotografeerd en dat is de LA Girl HD Concealer in Porcelain. Hier heb ik al een review over geschreven en die kan je hier lezen.

Het eerste is dus de Real Techniques Miracle Complexion Sponge.
Deze kostte €5.99.


Ik heb ook een blending brush gekocht die erg lijkt op de 217.. als jullie willen dat ik hem wat uitgebreider review laat het me dan weten.

Deze is van Boozy Cosmetics  Blending A01 Classic Line Make Up Kwast. Deze kost €4.50.


Ik heb ook een andere kwast nog gekocht Boozy Cosmetics- Classic B10 Tapered Face. Deze kost €5.99


Nog een kwast is deze: de Boozy Cosmetics Angled Blush B03 Classic Line Make Up Kwast. Deze kost €3.48.


Ik kreeg bij de bestelling een gratis oogschaduw van Freedom de Mono Eyeshadow Nude 207.


Dan heb ik nog dit product gekocht van LA GIRL USA dit is de Matte Pigment Gloss Dreamy Lipgloss deze kost €5.49.


Dan heb ik ook nog de Embryolisse Lait Creme Concentre de dagcrème die veel mensen gebruiken en ik heb de huid om het op uit te proberen en hoop ook echt heel erg dat het werkt. Het kost €18,50.


Dit was alles dat ik heb besteld bij Boozyshop.
Dit is de website: boozyshop.nl

Ik hoop dat jullie nu nieuwsgierig worden naar de komende reviews.

Xxx Maud


0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten