Sephora Waterproof make-up remover vs. Kruidvat waterproof make-up remover

Hi allemaal,

Vandaag heb ik weer een vergelijking voor jullie. Gister in de blog van mijn avond skincare routine, die je hier kan lezen, had ik het over de Sephora Make-up remover. Ook in mijn favorieten van Januari kwam die voor.

Ik heb hem getest, maar vond het duidelijker als ik het vergelijk met een product dat je ook echt in Nederland kan kopen, is meestal wel zo fijn.


Dus lees snel verder als je mijn mening wilt weten.


Eerst beginnen we met de Sephora. Hier zie je hoe mijn make-up eruitziet voor het verwijderen van mijn make-up.


 Ik heb de eerste keer het watje helemaal doordrinkt met de remover en daarna 10 seconden op mijn wimpers, daarna 1 veeg over en op je wimpers.


Daarna ging ik 5 keer heen en weer op mijn wimpers, daarna aan de voorkant van mijn wimpers, en daarna de onderkant. De onderkant maar 3 keer, deze rest bij deze is vijf.


Daarna deed ik met 3 keer op wimpers, 3 keer de voorkant van de wimpers en de onderkant deed ik maar 1 keer.


Daarna ging ik 7 keer random eroverheen toen was het weg namelijk.



Dit is mijn andere oog met alle make-up er nog op.



Ik heb hier precies hetzelfde gedaan als bij de Sephora. Eerst 10 seconden.



Daarna 5 5 3.



Daarna 3 3 1


Na 7 keer is het er ook af.



Mijn conclusie: De kruidvat remover is eignelijk even goed als de sephora, Het is niet duur en werkt wel erg goed. Het enige nadeel is dat het zo liquid is je het in je ogen krijgt. Omdat de kruidvat remover in mijn ogen komt gebruik ik die van Sephora. Ik zie nu op de foto's dat mijn oog bij de Sephora remover helemaal rood en dik zijn. Ik weet niet hoe dat komt want ik heb er ook geen last van. Het oog van kruidvat deed wel veel pijn. Nog steeds een beetje en het is nu de volgende dag! 

Als jij ook nog een vergelijking weet die ik kan gaan uitproberen moet je dat even laten weten in de reacties of in de mail!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xxx Maud


0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten