Valentines DIY ideas

Hi allemaal,

Zondag is het alweer Valentijnsdag en dat betekent dat je leuke dingen wilt gaan maken en geven aan geliefde van je.

Ik heb een paar ideeën bedacht en ook (geprobeerd) uitgevoerd. Het zijn goedkope en last-minute ideeën. Ik hoop dat jullie er ook nieuwsgierig naar zijn en lees snel verder!




Eerst heb ik een paar ideeën voor jullie.

A-Z boekje:

Deze heb ik wel uitgevoerd maar geen foto van omdat hij te persoonlijk is geworden, maar ik zal wel een foto van internet invoegen hoe het er ongeveer uit kan zien.



Het is namelijk een soort van boekje van A-Z en dan bij elke letter schrijf je een eigenschap met een uitleg waarom je dat vindt voor die persoon voor wie je het maakt. Ik had deze voor mijn vriend gemaakt en ik heb hem nog niet gegeven.

Je kan ook Engelse woorden gebruiken, of de letters als begin van de zin gebruiken. Zoals bij de Q kan je doen Quick ik wil je een knuffel geven of zoiets leuks. Je kan van alles bedenken en wat het mooiste hiervan is dat het heel persoonlijk en mooi is.

Wat heb je ervoor nodig:
-Ringen
-Perforator
- Kaarten
-Pennen in leuke kleuren





























Extra tip:

Ander leuk idee is een klein cadeautje en dat dan in een hartjes verpakking doen. Dit is iets simpels maar zo makkelijk om te doen.


Rozenboeket:

Een ander iets is echt geweldig leuk. Zelf gemaakte rozenboeket van crêpepapier. Dit lijkt heel erg makkelijk, maar het is mij helaas nog niet gelukt. Ik zal wel de Pin laten zien hoe het moet en als je wilt weten of het me toch nog gelukt is zal ik als ik jouw was volgende week maandag de diary van deze week lezen!

Je hebt hiervoor niet heel veel nodig:

- Crêpepapier
- Lijm
- Rond ding

Fotokaartjes:

 Iets wat ik heb gedaan wat wel gelukt is zijn kaartjes voor vriendinnen met een foto erin. Dit was echt heel leuk om te maken en mijn vriendinnen zijn er heel erg blij mee.

Wat heb je nodig:

- Foto's (kan op fotopapier)
- Kaartjes (hoeft niet precies zoals ik heb maar kan ook gewoon simpele kaarten zijn)
- Pen
- Lijm of plakband
- Versiersels





Het is echt heel simpel en zo leuk om te doen. Je begint met foto's uitzoeken en gok ongeveer hoe groot je ze wilt hebben.

Daarna plak je eigenlijk heel simpel de foto erop en versier je het. Om het wat specialer te maken schrijf je een lief berichtje op de achterkant van de kaart en geloof me dit is zo leuk om te geven aan je vriendinnen. Ik heb het gegeven aan mijn vriendinnen die net zoals ik dit jaar eindexamen gaan doen en heb ook positieve gedachtes opgeschreven en aanmoedigende zinnen.


 Om het nog leuker te maken heb ik van die candy bags en heb ik de kaart daarin gedaan met wat fruitella snoepjes erin. Super leuk om het op die manier te maken en te geven. Het is zo persoonlijk.


Aangezien ik ook een groepje met in totaal 6 ben op school heb ik een groepsfoto van ons verknipt en heeft iedereen zichzelf en dat staat symbool voor je hoort bij een echte vriendinnen groep een groep die je helpt en steunt altijd.

Dit waren wat ideeën om op het laatste moment te maken voor Valentines Day en het is nog makkelijk ook en goedkoop wat altijd een pluspunt is.

Alle spullen die ik gekocht heb komen van de winkel all over the world in Den Haag. Het was allemaal €2,00 of minder. Een geweldige winkel heel erg leuk.

Hopelijk hebben jullie hier iets aan en laat zien als je ook het idee hebt uitgevoerd. Doe dan #beautyxlash in je foto op insta of stuur de foto direct, je kan me natuurlijk ook taggen in je bericht.

Tot de volgende blogpost!

xxx Maud




0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten