wishlist februari 2016

Hi allemaal,

Iedereen heeft wel van die dromen. Sommige komen uit andere blijven mooie dromen. En dat mag en het is leuk om ze op te schrijven en voor dingen die in handbereik kunnen zijn kan je dan een doel stellen.

Dat heb ik ook voor een paar gedaan.




1. Naar Hawaii gaan. Deze droom heb ik echt al sinds klein af aan. Honolulu vond ik zo leuk klinken en rocket power maakte me helemaal nieuwsgierig naar de plek met al die bloemen. Nog steeds wil ik hier heel erg graag heen.


2. Naar Bora Bora op vakantie gaan in deze leuke huisjes. Dit lijkt me gewoon geweldig.


3. De countyman van MINI als auto hebben. Weet nog niet welke kleur maar vind MINI zo ontzettend leuk. Nog even goed doorsparen ;)


4. Alle mooie make-up in bezit hebben. Dit spreekt voor zich.


5. Een iMAC hebben. Ik vind dit heel erg mooi en heel leuk. Vind het echt super mooi voor op je bureau.


6. Een Michael Kors tas in bezit hebben. Hierover komt nog een blog binnenkort.


Natuurlijk zijn er nog veel meer dingen die uk wil hebben en daarom ga ik deze ook soms aanpassen.

Hopelijk vonden jullie het leuk. Wat zijn jullie wensen?

Xxx Maud


0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten