Parijs nailart

Hi allemaal,

Deze nailart heb ik al een tijd geleden gemaakt. Het is inspired door Parijs. Heeft Disney elementen en natuurlijk de Eiffeltoren. Het is heel girly en super leuk om te doen vond ik.






Je hebt een babyroze nodig. Ik heb gebruikte er 1 van Essence  Die ik heb is niet meer te koop maar hij lijkt op forgive me volgens mij. De rode kleur is Russian Roulette van Essie. De glitters van Essence, zwarte pen is van H&M en de wit is Essie Blanc. De matte nagellak is van HEMA.



Hopelijk vonden jullie dit leuk.

Xxx Maud


0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten