Opkomende nageltrends in 2016: Wat vind ik ervan?

Hi allemaal,

Zoals jullie misschien wel hebben gemerkt ben ik erg dol op nagellak en op nail art. Het is een rust moment voor mij en ik hou er heel erg van. Natuurlijk kijk ik dan ook naar de trends die er zijn en heb ik mijn mening erover.

Wat ik vaak heb is dat ik het aan het begin nog wat minder fan ben van de trend en uiteindelijk het leuker ga vinden.




De trends van die jaar heb ik van verschillende bronnen en natuurlijk wat mijzelf is opgevallen.

Wat volgens de Grazia een trend gaat worden dit jaar is de 80's. Geometrische figuren in zwart en wit. Glitters, monochrome en puntige nagels.

De puntige nagels zijn al een tijdje populair, ik zelf ben er niet heel erg fan van want vind ik het een beetje eng. Maar iedereen zijn eigen meningen want mensen vinden mijn nagels ook te lang en te eng.

Nsmbl

Geometrische figuren vind ik altijd al leuk. Het is namelijk heel simpel maar klassiek. Het is sjiek en mooi. Ik zelf vind alleen het zwart en wit voor nu wel leuk, maar draag in de zomer liever vrolijke kleurtjes op mijn nagels.

Grazia


Glitters ben ik al jaren fan van. Dat glitters een trend worden of al zijn zag ik ook al aankomen. Afgelopen jaar had je aan het begin van het jaar heel erg de Matte nageltrend. Richting kerst merkte je al dat glitter toenam, wat normaal is want het is kerst. Maar je kreeg ook de glitter baard. Glitters werden niet alleen in omdat kerst eraan kwam, maar werd voor heel veel dingen steeds meer gebruikt. Ook zag je het al aankomen met de populaire glitter hoesjes en stickers voor je mobiel. Ik zeg nooit nee tegen glitters en ben hier ook een hele erge fan van.


De monochrome nagels bevalt me eigenlijk wel. Het is heel erg leuk bedacht en simpel. Het is ook een terugkomende trend van 2013. Het is heel schattig en ook erg makkelijk. Dit is iets wat ik zelf eigenlijk altijd al doe alleen dan met kleurtjes. De trend is wel in zwart/wit dus dat zal ook wel een keer op de blog voorbij komen. Het gaat om streepjes op je nagels, stipjes en hartjes. Van die simpele vormpjes. Maar hou de blog echt in de gaten dit vind ik namelijk een hele leuke trend.

Ook heeft de grazia het over de coffin nails. Dit is door Kylie Jenner, die natuurlijk van alles wat ze draagt of doet een trend veroorzaakt. Het gaat namelijk om lange acryl nagels en dan rechts afgevijld met een donkere kleur. Iets wat ik zelf te lang vind. Maar het heeft ook wel iets een wat donkere bruin kleur. Alleen de lengte vind ik vaak te lang.

NSMBL heeft ook wat uitspraken gedaan. Één daarvan is de marine blauwe met glitter nagel. Heel erg leuk. Ik droeg dat een paar jaar geleden ook heel erg veel en ik vind het een prachtige kleur. Het is wel dan de trend volgens hen bij korte rechte nagels. Daar zal dit mooi bij staan. Ik zelf vind dit een kleur die bij elke nagel vorm mooi zal staan want het is een hele mooie klassieke kleur.

Mijn nagels zijn net iets te lang voor de trend zoals word gezegd, maar zoals ik zelf al zei ik vind het bij elke nagel vorm mooi passen.
Matte nagellak erop is ook heel erg mooi.


Simpele grijze nagels zijn ook helemaal in. Grijs is de opvolger voor de witte nagel van vorig jaar. Dit vind ik zelf ook veel mooier dan het harde witte. Daar ben ik ook nooit heel erg fan van geweest.

Wat mijn moeder denk ik heel erg leuk vind is de toename en de trend voor rode nagels. En dan de appeltjes rood kleur. Ik zelf vind dat ook een hele mooie kleur. Echt een hele leuke kleur en altijd vrolijk. Appeltjes rode kleur is een kleur dat je het hele jaar door kan dragen, omdat het overal mooi bij staat.
Tip: Essie- Russian Roulette

Hij is wat roder in het echt. Komt door de achtergrond sorry.

Wat ook in is zijn de holografische nagels. Een zilveren metallic nagel, of andere kleuren. Ik zelf vind het echt HEEEL GAAF. En ik zoek nog steeds naar de goeie kleur. Als jullie er een weten voor mij laat het me dan weten. Ik vind het heel erg gaaf namelijk.



Voor de nailart is de Matte look dit jaar een don't.Vorig jaar was het helemaal geweldig maar dit jaar niet. De geometrische figuren en zwart wit zal je dus terug gaan zien in de nailart wereld.

Ik zelf vind het best wel leuke trends. Simpele nail-arts en glitters, perfect in mijn ogen. Ik heb nu ook heel veel zin om ermee te gaan spelen en dingen mee te gaan doen.

Hopelijk hebben jullie hier iets aan gehad en ik ben benieuwd wat jullie vinden van de trends voor dit jaar. Als jullie nog meer trends met meningen willen horen van me laat het dan weten.

xxx Maud



0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten