Uitgroei wat nu?

Hi allemaal,

Iedereen die verft, voor grijs haar of over het algemeen kent het wel, de uitgroei die je dan krijgt. Ik heb daar een oplossing voor en laat het jullie weten.
Het is simpel en werkt erg goed.
Lees snel verder voor meer.



Mijn moeder gebruikt al een paar maanden iets geweldigs, een soort van lipstick (donkerbruin) maar dan om je uitgroei te bedekken. Je smeert het over je uitgroei en het bedekt het. Ze gebruikt het zelf voor grijze haren en is er erg enthousiast over.

De "lipstick" is van het merk L'Action. Het kost bij de kapper €12,00 en online op drogisterij.net kan je hem vinden voor €8,00.
Mijn moeder heeft de kleur donkerbruin, maar er zijn nog heel veel andere kleuren te vinden.


Een donkerbruine lipstick vorm met ook de textuur van een creamy lipstick. Beetje wax en helemaal niet droog. Je hoeft niet hard te drukken en het bedekt heel erg goed.

Hier zie je een before foto. De uitgroei is nu nog niet heel erg, meer uitgroei werkt het ook geweldig.



Als je het hebt aangebracht is het wat mooier en natuurlijker om er nog even met een tissue of watje eroverheen te gaan zodat het goed blend met je eigen haar.


Helaas lijkt het net op de foto's dat ze nog steeds grijs is. Ze kan het sowieso beter bij zichzelf doen dan ik bij haar, maar het is ook net de lichtval, want ik ben er zeker van dat ik nu niet zie dat ze grijs is. Ik heb nog even een foto gemaakt in de avond, het is wel donker maar je ziet geen grijs. 



Het is een geweldig stick en blijft volgens mijn moeder zitten totdat ze het eruit wast. Ze borstelt haar haar elke dag gewoon dus is niet voorzichtig ermee. Je ziet ook niet dat het dan vervaagt.

Je doet ook erg lang met de stick omdat je niet heel veel nodig hebt om te dekken.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben gehad.

Tot morgen 

xxx Maud



0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten