diary week 8

Hi allemaal,

Vandaag zoals elke maandag weer de diary van afgelopen week. Ik had deze week vakantie en 3 dagen natuurkunde. Als je wilt weten wat ik daarmee bedoel lees dan snel verder!





Maandag 22 februari:

Vandaag had ik in de ochtend rijles en daarna heb ik samen met Sean en Ellen een film gekeken. Toen in de avond had ik een etentje met vriendinnentjes. 

We gingen pizza maken en het was super gezellig. De pizza had alleen teveel ingredienten dus onze pizza is een beetje een rotzooi.


Het was wel echt goddelijk. Daarna kwam mijn zusje mijn nieuwe bed uitproberen.

Dinsdag 23 februari:

Vandaag ben ik mijn kamer gaan opruimen. En dan ook echt goed opruimen. 

Mijn dekbed is ook binnen gekomen zooo leuk is die. Ben er echt heel erg blij mee. (Wel lastig een 2persoondekbed opmaken)


Anne kwam logeren en het was echt super gezellig. We hadden pasta carbonara besteld en films gekeken. Oh en new girl :)

Woensdag 24 februari:

Vandaag was an er nog in de ochtend en ging ik in de middag Timber uitlaten. Daarna kwam Sean en gingen we boodschappen dken. Heeeeel veeeel boodschappen. 3 grote tassen en we waren met de fiets. 

Daarna gingen we Breaking Bad kijken en koken.

In de avond hebben we ook alleen maar Breaking Bad gekeken. 

Oh ik had tussendoor ook nog rijles.



Donderdag 25 februari:

Vandaag gingen Sean en ik naar de film DeadPool. GEWELDIG echt hillarisch leuk. Raad het iedereen aan om deze film te kijken.

Later op de dag ging het sneeuwen. En hebben we eigenlijk alleen maar Breaking Bad gekeken.

Tot het moment van slapen eigenlijk.


Vrijdag 26 februari:

Vandaag begon het dag 1 Natuurkunde examencursus. Ik volg namelijk een examencursus voor Natuurkunde dit weekend. En dat houdt in van 8.15-21:00 ongeveer werken en oefenen met Natuurkunde. Als er behoefte voor is zal ik hier ooit wel iets over schrijven. Maar ik heb geen foto's gemaakt.

Oh toen ik thuis kwam heb ik samen met Sean breaking bad afgekeken en daarna heerlijk geslapen.

Zaterdag 27 februari:

Vandaag heb ik ook alleen maar Natuurkunde gedaan en in de avond geslapen.

Zondag 28 februari:

Vandaag was de laatste dag. Mijn aantekeningen schrift ziet er nu zo uit en ik ben doodmoe. Het heeft me wel geholpen volgens mij.




Hopelijk vonden jullie hrt toch nog leuk om te lezen. Tot volgende week

Xxx Maud


0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten