Catrice All Round Concealer

Hi allemaal,

Ik heb vandaag voor jullie een review voor het allround concealer palette van Catrice. Ik was heel erg benieuwd naar de dekking en of het echt zo goed werkt als ik hoopte. Als je dat antwoord wilt weten zal je even verder moeten lezen.






 De pigmentatie is niet heel erg geweldig.


Dit is in de ochtend een before foto.


Hier heb ik de oranje/roze concealer onder mijn ogen aangebracht. Dit is tegen donkere kringen. Ik heb niet echt donkere kringen ik had wel slecht geslapen deze nacht.


Je ziet hier de kleur niet heel erg goed, laat zien hoe goed de groen gepigmenteert is want ik heb groene concealer aangebracht op de plekken die rood zijn. Het hielp deels maar niet helemaal.


 Daarna heb ik met de 2 donkerdere concealers wat schaduwen aangebracht en heb ik foundation aangebracht. En de lichtste concealer als highlighter gebruikt.

Hier is het rond 16:30 en heb ik het er nog wel goed op zitten. Alleen merkte mijn zusje al op dat ik meer oranje ben dan normaal. Ook vond ik zelf dat ik onder mijn ogen er veel ouder uitzag en dat het als vlekjes ging zitten op mijn wangen. Ik ben 17 dus heb nog geen wallen en nu opeens wel? Op camera komt het mooier over dan in het echt.

Voor contouren vind ik het wel heel erg fijn.


 Daarna heb ik nog gesport en heb ik om 23:00 deze foto gemaakt. De make-up is er eigenlijk zo goed als af.


Ik vind het een oke product. Het is niet heel erg duur en ook helemaal niet slecht. Maar ik heb een te droge huid onder mijn ogen en wangen en gaat het heel erg in mijn lijntjes zitten. Want de oranje waas komt omdat ik niet nadacht bij het blenden van mijn foundation dat je onder de ogen niet direct moet doen maar als laatste.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben en tot de volgende blogpost. (ja mijn oog is nog steeds ontstoken)

xxx Maud


0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten