Nagellak tag

Hi allemaal,

Vandaag heb ik de nagellak tag voor jullie. Ik ben een  gigantische nagellak fan en draag het ook elke dag, dus ik voelde me geroepen om deze tag dan ook te beantwoorden.




1. Uit hoeveel nagellakjes bestaat jouw stash?

Het waren eerst 181, maar ik heb wat opgeruimd en ben nu gekomen op 159 nagellakjes volgens mij!

2. Van welk merk bezit je de meeste nagellakjes?

Dat is essence. Ik heb nog hele oude nagellakjes van essence, maar ook de nieuwste.  Ik vind de lakjes van Essence heel erg fijn en ook nog eens goedkoop, daarom heb ik van Essence veruit de meeste!


3. Wat is de meest voorkomende kleur in jouw nagellak stash?

Lastig, ik denken roze maar ik heb eigenlijk alle kleuren  van de regenboog wel haha. Maar ik gok op blauw en roze!


4. Zijn er kleuren of finishen die je niet bezit? 

Ja tuurlijk. Ik heb veel maar lang niet alles. Ik wil nog heel graag een holografische nagellak en een  goede, mooie, donkere grijs. Ik heb veel maar nog lang niet alles daar ben ik achter gekomen sinds ik nail-art doe, je hebt dan opeens zoveel kleuren nodig.

5. Welke nagellak draag je het meest?

Aangezien ik er dus heel veel heb en verschillende nail-art maak is het telkens anders. De kleuren die ik het meest gebruik bij een  nail-art zijn wit en zwart. De witte kleur van Essie in Blanc en de zwarte pen van H&M.

6. Welke lakje blijf jij je afvragen waarom je die nog hebt?

Bij mijn allereerste nagellakje. Het is een lelijke roze kleur, het nagellakje is helemaal uitgedroogd maar ik bewaar hem omdat dit lakje er wel voor heeft gezorgd dat ik zoveel plezier heb aan mijn nagels lakken.  Daarom gooi ik die lakje niet weg. Er waren nog meer lakjes maar die heb ik dus al weggedaan!

In de foto zie je in het midden een nagellakje roze met 3 meisjes erop. Dat is mijn allereerste nagellakje ooit.


7. Gebruik je een basecoat?

Ja zeker. Ik heb het eigenlijk nooit gebruist tot september 2015. Mijn nagels waren zo geel dat ik de basecoat van Essence heb gekocht en het gele zit nog steeds in mijn nagels maar echt al veel minder dan eerst. Zometeen zie je een foto kijk daar maar goed, hoe geel mijn nagels wel niet zijn.


8. Gebruik je een topcoat?

Jaa, absoluut. Mijn motto is echt waarom zou je het mooi maken als je toch niet gaat beschermen. Waarom ergens moeite voor doen als het toch weg gaat. Ik gebruik dus altijd al topcoat en ik gebruik de instax-dry van Sally Hansen.  Een hele fijne topcoat vind ik!


9. Werk je liever met stempels of uit de losse hand met nail-art?

Liever uit de losse hand. Stempels kunnen echt heel mooi zijn alleen vind ik het telkens hetzelfde.  Ik vind het leuk om te spelen met tekenen  op een kleine nagel. Ik word ook steeds beter erin om met de losse hand te lakken.

10. Hou je van shimmers/glitter of ben  je meer van de crème finish?

ik ben van beide fan. Soms hoort glitter erbij om je creatie beter te laten spreken en andere mometen juist niet, ik kijk altijd naar de creatie en voor welke gelegenheid het is daaruit bepaal ik of ik glitter doe of niet!


11. Voel je je kaal zonder nagellak?

Ja nogal, ik heb al 4 jaar lang elke dag nagellak op. Nu ben ik voor het eerst sinds die tijd langer dan 2 dagen zonder nagellak en over 2 weken zullen jullie lezen waarom, maar ik voel me nu al zo kaal.

Op de foto kan je ook goed het gele zien en  dat het overloopt naar een  gezonde nagel.


12. Hoeveel nagellak heb je de afgelopen week gekocht? 

Geen 1 maar ik ben bang dat ik deze week wel wat zal bestellen. Oeps

Ik hoop dat jullie deze tag leuken vonden,  ik ben benieuwd naar jullie antwoorden en willen jullie een stash zien van miin hele nagellak collectie, laat het dan weten!

xxx Maud


0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten