no make-up tag

Hi allemaal,

Happy valentinesday. Vamdaag ga ik niks doen met dit thema want ik heb al heel veel dingen geschreven erover. Kijk maar op de blog.

Iniedergeval draag ik nu een week geen oogmake-up meer omdat ik een oogontsteking heb. Daarom vond ik dit een goede aanleiding voor deze tag.

Dus vandaag heb ik voor jullie de no make-up tag




1. Draag je vaker wel of geen make-up?

Tuurlijk als ik echt ziek ben ofzo draag ik geen make-up. Maar andere momenten eigenlijk altijd wel ik vind het heel leuk om te doen.

2. Noem een make-up product waar je niet zonder kan

Concealer. Eerst was het altijd mascara, maar sinds ik nu een week geen mascara draag ben ik erachter gekomen dat ik wel zonder kan. Alleen concealer doet echt wonderen. Liever concealer dan foundation heb ik dus daarom kies ik concealer.

3. Noem een make-up product waar je wel zonder kan

Blush. Ik word van nature al best makkelijk rood dus heb al een natuurlijke blush.

4. Voel je je zelfverzekerd zonder make-up?

Niet helemaal. Zonder dekking niet. Ik heb best last van puistjes en dan voel ik me minder op mijn gemak.

5. Welk gedeelte van je gezicht vind je het mooist?

Mijn ogen. Ik vind dat ik best geluk heb met mijn ogen want oogschaduw staat leuk bij me en daar ben ik heel blij mee. Ook ben ik blij met de kleur van mijn ogen.

6. Waar ga jij niet zonder make-up naar toe?

school en feestjes. Naja nu ga ik zonder oogmake-up wel maar zal niet meer helemaal zonder gaan.

7. Waar ga jij wel zonder make-up naar toe?

Hockey, vriend, sporten en familie. Hond uitlaten doe ik ook soms zonder.

8. Mag iedereen jou zonder make-up zien?

Ja daar heb ik geen problemen mee maar voel me niet helemaal op mijn gemak.

9. Dilemma: Een week geen make-up dragen of een week lang je make-up door je vriend laten doen?

Simpel week geen. Mijn vriend kan het gewoon echt niet goed en die kleur combinatie die hij maakte.  Liever geen zoals nu haha.

Dit was mijn no make up tag. Hopelijk vonden jullie het leuk en ik tag jullie allemaal.

Xxx Maud


0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten