diary week 5

Hi allemaal,

Vandaag heb ik weer een diary voor jullie. Afgelopen week was een week met ziek zijn en eigenlijk niet heel veel doen. Beetje rustweek maar volgende week wordt wel spannend voor me. Als je deze week wilt lezen lees dan snel verder!



Maandag 1 februari:

Vandaag was ik ziek.. Heb ook de hele dag niks gedaan, er is niks gebeurd en heb alleen maar geslapen.

Dus maandag was de meest saaie dag van de week waarschijnlijk.

Dinsdag 2 februari:

Vandaag ging het ziek zijn nog goed door. Ook vandaag heb ik helemaal niks gedaan. Heel erg saai helaas maar ik voelde me zo rot dat ik alleen maar kon slapen. Vandaag heb ik wel foto's gemaakt voor blogpost en ook wat daarvan gemaakt. 

Ook heb ik voor mijn engelse presentatie dingen zitten bewerken.

Woensdag 3 februari:

Vandaag was ik ziek maar heb ik wel iets kunnen doen. In de ochtend ging ik naar de podoloog om mijn zooltjes op te halen, die echt super veel pijn doen nu nog. Er zit een extra steun in waar mijn voeten nog niet gewend aan zijn.

Na dat had ik even nog 40 minuten geslapen en heb ik rijles gehad. De rijles ging erg goed en heb veel speciale verrichtingen geoefend omdat ik volgende week dinsdag mijn tussentijdse toets heb. 
Na mijn rijles was ik doodmoe.

Toen heb ik weer heel wat uurtjes geslapen en ben ik verder gegaan met bewerken voor engels. Daarna kwam Sean langs wat heel fijn was. In de avond moest ik nog een klein beetje werken aan mijn engels film.

Vandaag heb ik geen foto's gemaakt.

Donderdag 4 februari:

Vandaag was ik eindelijk weer naar school toe. Ik had hele erge hoofdpijn, maar ben wel gegaan want ik voelde me voor de rest veel beter dan eerst.

Mijn engels filmpje was niet aan de beurt gekomen wat ik wel jammer vond aangezien ik er echt uren aan heb gewerkt. 
Ook had ik een Natuurkunde PO met straling. Ik merkte direct dat ik al wat meer hoofdpijn kreeg maar het was best een leuk po om te werken met radioactieve stralingen.

Daarna ben ik naar huis gegaan en heb ik mijn oppaskindje uit school gehaald. 
Daarna ben ik heel hard gaan werken aan wiskunde want om 17:00 had ik bijles. 

Na bijles heb ik nog heel veel ander huiswerk gemaakt.

In de avond had ik een pizza carbonara, niet heel erg lekker vind ik.
Dit is ook de enige foto die ik heb gemaakt vandaag.


Vrijdag 5 februari:

Vandaag ben ik naar school geweest en was ik al om 12:00 uit, onderweg naar huis kwam ik dit tegen onderweg. De bus van ouwehandsdierenpark in Rhenen, heel erg in de buurt?


Daarvoor was ik langs de HEMA en bruna gegaan om wat dingen te kopen voor school en vanavond de verjaardag. Wat ik zocht voor de verjaardag kon ik helaas niet vinden.

Toen heb ik mijn oppaskindje weer opgehaald uit school en daarna ben ik met mijn vader mee gegaan met Timber ophalen. De arme hond had vandaag een mondverzorgingsbehandeling. Ze moest onder narcose en ze hebben heel veel tandsteen weggehaald. Ook zijn er 8 tandjes getrokken en lijkt ze nu een oude vrouw zonder voor tanden, hahaha.

Toen we haar gingen ophalen was ze heel erg moe en uit balans. Ze liep helemaal schreef en moest ook direct een plasje doen.


Toen we in de auto zaten en thuis waren heb ik haar letterlijk moeten optillen uit de auto en op mijn schoot gehad tot mijn vader haar kussen had gepakt. Daarna lag ze er zo bij.


Toen heb ik me super snel klaargemaakt voor een verjaardag van 2 vriendinnen van mij. Het was echt super gezellig en hebben heerlijk gegeten.





Daarna toen ik thuis kwam heb ik nog gezellig beneden gezeten en gekeken naar mijn oog, want ik voelde een klein bobbeltje op mijn oog.

Zaterdag 6 februari:

Vandaag was ik heel blij wakker geworden en heb ik de nagels van mijn zusje gelakt en mijn moeder een make-over gegeven, dat komt morgen online op de blog. Het was super leuk.


Daarna ben ik snel naar Sean gegaan want hij had zijn eerste rijles, maar de instructeur was ook te vroeg waardoor ik niet naar binnen kon bij Sean, toen heb ik maar rondjes gefietst en na 10 minute ging Sean eindelijk de auto in. Alleen reed de man weg en niet Sean omdat het daar te druk was. Dus ik keek heel goed waar ze naartoe gingen en dacht dat ze naar links gingen. Maar toen ik zelf bij dat stoplicht kwam zag ik nog een auto precies dezelfde als waar Sean in zat maar ik dacht echt dat ze naar links waren gegaan. Na nog 20 minuten zoeken heb ik maar besloten om langs de Albert Heijn te gaan en langs de Kruidvat. Daarna had ik het nog aan Sean gevraagd en die zei dat ze wel rechtdoor waren gegaan, oeps.

Hierna moest ik me snel klaarmaken voor hockey en het leuke was dat ik moest spelen tegen een meisje die ik al heel erg lang ken. Echt heel grappig en we hadden van ze gewonnen. De andere wedstrijd hebben we helaas verloren. Daarna heb ik met de grootste tegen wind ooit terug gefietst naar huis. Daar was Sean ook al en toen hebben we lekker tv gekeken met z'n allen en heb ik wat blogs geschreven.

Zondag 7 februari:

Vandaag werd ik wakker met een gigantisch dik oog. De ontsteking doet ook steeds meer pijn..


Maar Sean en ik hebben X-MEN gekeken en daarna zijn we nog wat YouTube filmpjes gaan kijken.

Toen ging Sean naar huis en ging ik samen met mijn lieve tante mijn kamer opruimen. Heel fijn wat ik heb nu wat meer rust in mijn hoofd. Mijn kamer was ontploft.

Daarna heb ik lekker gespeeld met make-up en ben ik begonnen aan wat Valentijn dingen. Hier alvast een sneak preview.


Daarna ben ik deze blog gaan schrijven en ben ik gaan slapen. 

Ik hoop dat jullie het toch nog een beetje een leuke Diary vonden. Volgende week wordt een wat leukere dan vandaag.

Tot de volgende blogpost allemaal,

xxx Maud



0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten