diary week 6

Hi allemaal,

Afgelopen week was een leuke en spannende week voor me. Veel rijlessen gehad en lekker niks gedaan.

Lees verder als er benieuwd naar bent.

Maandag 8 februari:

Vandaag had ik erg lang les op school en is er niet zo heel veel gebeurd op school. Ik had wel een engelse presentatie en die ging erg goed. 

Na school had ik rijles en daarna heb ik goed gewerkt aan school. Mijn ooglid was nog groter en dikker geworden..

In de avond heb ik wat Valentijn DIY's gemaakt. Het is me niet meer gelukt om de rozen te maken haha. Deze kan je hier lezen.


Dinsdag 9 februari:

Vandaag was een hele spannende dag voor me, want ik had een tussen tijdse toets voor mijn autorijbewijs. Het is een examen maar dan niet helemaal echt. 

Ik was alleen zo zenuwachtig dat het heel erg slecht ging. Dus helaas heb ik het goed verpest.

Daarna ging ik naar huis toe en had ik heel veel last van mijn oog. Dus had ik nog naar de dokter gebeld en die vertelde me dat ik een warme doek erop moest houden.

In de avond had ik mentor gesprekje met mn moeder en mijn mentor. Dat ging goed.
Ik heb vandaag geen foto's gemaakt.

Woensdag 10 februari:

Vandaag begon ik weer met rijles. Deze ging gewoon goed en dat was jammer omdat het gister niet zo goed ging. Daarna ging ik naar school.

Na school besloot ik toch langs de dokter te gaan want mijn oog was nog erger geworden. Ik heb nu een ooggel. 

Daarna kwam Sean gezellig en bleef ook eten.
We aten pannenkoeken. En dit is wat het succes ervan was. hahaha


Toen ging sean weg en heb ik nog wat aan wiskunde gedaan en had ik bijles.

Donderdag 11 februari:

Vandaag had ik les van 1-6 na school heb ik gewerkt aan mijn Nederlandse leesdossier. Want ik kon niet goed kijken met mijn oog naar een computer scherm. Vandaag wel want de ooggel helpt heel erg.

Tijdens de leesdossiers had ik trouwens nog mijn nagels gelakt. Dat kan je hier lezen.


Na de hele dag aan die leesdossiers gezeten te hebben ging ik super snel naar de profielwerkstuk presentatie van een vriendin van mij. Ze had een productie gemaakt en het was prachtig. Ben heel erg trots op haar. Omdat ik door alle leesdossier stress vergeten was om een cadeautje te halen ging ik snel met een vriendin na de voorstelling heen en weer om wat chocolade te halen voor mijn vriendin.

Daarna ben ik naar huis gegaan en heb ik nog mijn leesdossier afgemaakt. Eindelijk.

Toen heb ik heerlijk geslapen

Vrijdag 12 februari:

Vandaag begon ik met een economie po. Dat ging super goed met 2 vriendinnen. Daarna was ik om 1415 uit. 

Ik ben toen met sean en een vriend van hem naar de mediamarkt gegaan. Daar heb ik penelope gekocht en toen ik thuis kwam heb ik die ook gekeken. In de avond heb ik gezellig met mijn gezin tv gekeken.


Ik heb in de avond de Valentijn Koekjes gemaakt. Die blog kan je hier lezen.


Zaterdag 13 januari:

Vandaag ging ik met Sean gezellig naar Den Haag. Alvast voor een valentijnsdag ding. We gingen naar Tosti van Josti. Super leuk en heel erg lekker. Het was super gezellig. Daarna gingen we naar huis toe en had hij rijles en ging ik een blog maken.





Toen kwam Sean weer met zn ps4 zodat we konden gamen super leuk. 
Daarna had ik hockey. Ik vond het hele leuke wedstrijden en we hebben echt pech gehad. We hebben ook helaas dik verloren maar het was echt leuk om te spelen.

Daarna heb ik samen met Sean en mijn zusje gegamed. Ik ben toen ook nog gaan slapen op de bank totdat Sean zei dat we naar boven gingen. Oeps.
Ik heb dus heerlijk geslapen.

Zondag 14 februari:

Happy vday. Ik heb vandaag alleen maar gegamed of tv gekeken. We hebben de hele dag op de bank gezeten. Tussendoor nog even mijn hondje uitgelaten.


In de avond heb ik deze blog gemaakt en een work out gedaan

Tot volgende week allemaal. Met herkansingen en veel vrije tijd.

Xxx maud


0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten