Maybelline New York THE NUDES palette review

Hi allemaal,

Vandaag heb ik een review voor jullie van het Maybelline New York palette. Het is het palette THE NUDES.








De pigmentatie van dit palette is echt geweldig. Alles is 1 streep met een sponsapplicator. Ik ben er serieus heel erg tevreden over. Alle kleuren zijn mooi en gepigmenteerd. Je kan ook heel veel looks maken met het palette.

Aangezien ik nog steeds een ontstoken oog heb, kon ik het maar 1 keer uitproberen en helaas deed dat ook veel pijn aan mijn oog en ben ik toen vergeten een foto te maken. Het zag er wel echt geweldig uit en zeker aan te raden.

Het is een heel goed beginners palette maar ook als je al veel make-up hebt vind ik het geweldig.

Ik raad iedereen dit palette aan en ik hoop dat jullie hier iets aan hebben gehad.

xxx Maud




0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten