diary week 7

Hi allemaal,

Vandaag heb ik de diary voor week 7. Deze week had ik herkansingen en ben ik naar lelystad gegaan. Naar mijn oom en tante! Lees verder als je meer ervan wilt weten.



Maandag 15 februari:

Vandaag hadden we op school een keuzeurendag. Heel apart was het maar was nodig ofzo weet het niet zeker.

Daarna heb ik geleerd voor mijn wiskunde en heb ik wiskunde bijles gehad.

Toen heb ik in de avond nog gehockeyd en heb ik nog iets aan wiskunde gedaan.


Daarna ben ik gaan slapen

Dinsdag 16 februari:

Vandaag had ik natuurkunde herkansing. Heb hier niet heel hard voor geleerd, want had al een voldoende en morgen heb ik wiskunde.

Na mijn her was ik nog even met een vriendin langs de mac gegaan en wat schoolspullen gekocht. Toen ik thuis kwam heb ik mijn lieve hondje nog uitgelaten.


Daarna heb ik alleen maar wiskunde geleerd en in de avond ook.

Woensdag 17 februari:

Vandaag was het dan de wiskunde herkansing die echt heel belangrijk was voor me en helaas ging die heel slecht. De toets vond ik echt heel moeilijk dus echt heel jammer. Toen heb ik in de middag samen met Sean lekkere films gekeken om het even te vergeten en daarna scheikunde geleerd. Voordat Sean kwam heb ik nog met mijn zusje en moeder gelunched.


Toen ben ik ook maar gaan slapen in de avond na deze toch wel teleurstellende dag.

Donderdag 18 februari:

Vandaag had ik nederlands herkansing en deze ging echt heel erg goed. Moest een beschouwing schrijven en voor mijn gevoel ging het echt goed.


Daarna had ik rijles wat ook al goed ging.
Toen heb ik nog zitten leren voor scheikunde.

Vrijdag 19 februari:

Vandaag had ik in de ochtend scheikunde en mijn concentratie liet me heel erg in de steek dus heb de toets helaas verpest.
Toen heb ik mijn vriendinnen geholpen door vals mee te zingen zodat zij konden oefenen voor eindexamenconcert.

Daarna hadden we engels lezen herkansing en die ging ook echt super goed voor mijn gevoel.

Toen daarna heb ik samen met Sean Avatar gekeken en mijn kamer heel erg leeg gehaald want mijn bed wordt vervangen voor een groter bed.
Dus gingen we naar de ikea.



Daarna hebben we bedovertrekken gekocht (bestellen) en avatar verder gekeken.

Zaterdag 20 februari:

Vandaag ging ik naar Lelystad naar mijn oom en tante toe. De trein had natuurlijk vertraging..
Oh en fietsen in zo een rek krijgen. VRESELIJK.




Toen ik aankwam ging ik met mijn tante langs batavia stad en heb ik gekeken naar mijn droomtas of naja nu nieuwe droomtas van Michael Kors.
Mijn droom hierover schrijf ik nog wel een artikel over waarom ik nou zo graag zo een soort tas wil.


Daarna hebben we nog wat dingen gehaald en ben ik naar hun huis gegaan. Ze hebben 4 honden waarvan 3 herders. Hele leuke beesten allemaal.

Mijn tante maakt ook hele mooie sieraden en ik heb ook mijn eigen gemaakt. Vandaag was ik daaraan begonnen.


Daarna zijn we lekker gaan eten en hebben we nog snel tussendoor wat ijs gehaald want die waren we vergeten. Daarna heb ik in de avond meditatie gedaan en dat hielp want ik sliep direct. Heerlijk. Vond het wel koud opeens en zag mijn tante niet meer naast me dus ging toen ook maar onder de dekens.



Zondag 21 februari:

Vandaag heb ik heerlijk uitgeslapen en daarna mijn bandje afgemaakt.

Ik ben ook mee gegaan met de hondjes uitlaten en daarna was het alweer tijd om naar huis te gaan.


Die fiets eruit halen is trouwens ook ONMOGELIJK niets voor mij hahaha.

Thuis was mijn vader druk bezig met mijn bed en uiteindelijk was die af yaaaaaay.


Daarna heb ik nog een stuk taart gegeten en ben ik gaan oppassen. Na het oppassen kwam Sean en heb ik mijn eerste nacht in een klein 2 persoonsbed gehad.


Volgende week lezen jullie wat ik ervan vond in de diary van week 8. Ik hoop dat jullie ook een leuke week hebben gehad. Ik heb nu vakantie dus volgende week word leuk.

Xxx Maud




0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten