valentijn oreo truffels

Hi allemaal,

Vandaag is de blogpost wat later omdat ik de koekjes nog moest laten afkoelen en dus vandaag pas kon proeven enzo. Dus sorry daarvoor maar hij is nu wel af.

Ik heb oreo truffels gemaakt en is een perfect idee voor valentijn.

Lees snel verder als je wilt weten hoe ik het gemaakt



Wat je nodig hebt:


- 60 gram cream cheese (Philadelphia)
- 300 gram witte chocolade
- 24 oreo koekjes
- Eventueel versiersels

Je begint met het klein maken van de koekjes en daar de philadelphia door heen te kneden.





















Daarna rol je het deeg uit en ga je hartjes maken met een vormpje. Je kan het ook in een hartjes vorm kneden.




Daarna doe je de hartjes een half uur in de koelkast.


Als ze de koelkast bijna uit mogen ga je de witte chocolade smelten. En je dipt je hartje daarin. Bij mij zijn er heel veel gebroken alleen kan je de chocolade gebruiken als lijm.

Daarna strooi je er wat sprinkels op en laat je ze helemaal hard worden.


Zet ze in de koelkast neer om hard te laten worden.


Daarna ben je klaar.

Dit is het eind resultaat niet zoals ik hoopte maar wel leuk en heel erg lekker. 



Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot morgen

xxx Maud


0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten