Diary week 4

Hi allemaal,

Het einde van de maand is gewoon al aangebroken. Wat gaat 2016 nu al snel zeg. Pfoe. Dit is mijn Diary van week 4! Deze week heb ik niet heel veel spannends gedaan eigenlijk. Ik leid een echt examenjaar leventje, alles draait om school hahaha, maar hopelijk voor het goede doel.





Maandag 25 januari

Vandaag heb ik eigenlijk helemaal niks gedaan. Ik ben na school gaan werken aan school en heb Gossip Girl gekeken. Ook heb ik mijn nageltjes gelakt, meer niet! Ik heb ook geen foto's gemaakt.

Op school is er eigenlijk ook niks leuks gebeurd. Dit was een saaie maandag.

Dinsdag 26 januari

Vandaag ging ik samen met vriendinnen van mij filmen voor Engels. Hier zie je mij als de moeder vaan onze babyboy. Het was heel grappig zo filmen, maar we hebben het heel fijn in 1 dag gefilmd. 



Na school ben ik met Sean naar Den Haag gegaan, omdat hij ergens wilde solliciteren. De hele stad door te hebben gelopen en afgewezen te zijn ging ik snel naar huis toe, want ik had zaalhockeytraining. Deze training was echt super leuk.


Na de training had mijn vader nog een turkse pizza voor me meegenomen dus die heb ik heerlijk zitten opknabbelen.


Woensdag 27 januari

Vandaag begon ik met rijles, en daarna had ik gewoon school. Toen ik thuis kwam ging ik natuurkunde maken, want in de avond had ik mijn eerste bijles en het leek me wel zo logisch om dan mijn huiswerk wel gemaakt te hebben. Dat ging eigenlijk best wel goed.

Na de bijles heb ik nog wat huiswerk gemaakt en heb ik nog een blogpost afgemaakt en ben ik heerlijk gaan slapen.

Donderdag 28 januari

Vandaag had ik gewoon het eerst uur les, wat echt loodzwaar is voor mij.
Na school ging ik mijn oppaskindje ophalen uit school en daarna kwam Sean. Sean bleef ook eten en ging rond 20:30 weg.

Ik heb toen TV gekeken en lekker aan de blog gewerkt in de avond.


Daarna ben ik echt gaan slapen als een roos.

Vrijdag 29 januari

Vandaag had ik eerste 2 uur vrij, maar ik werd gewoon heel vroeg wakker dus ik heb lekker mijn haartjes zitten krullen.

Toen ik in de middag thuis kwam heb ik mij klaargemaakt en ben ik naar Sean toe gegaan. Want wij gingen gezellig samen even naar de stad en uiteten.

Toen we in de stad aankwamen zijn we naar een heel leuk schattig winkeltje gegaan en heb ik wat rotzooi dingen gekocht, en langs de mediamarkt. Daar hebben we gekeken naar camera's en naar de Samsung Tablet, waar ik eigenlijk al maanden over droom. Nu hebben ze de 21% korting actie, dus ik zat best wel te twijfelen.

Tijdens het nadenken zijn we lekker gaan eten bij VIP in Den Haag, een leuke lekkere pizzaria, alleen het was best rumoerig boven en de obers hoorden ons niet ofzo, of vergaten ons maar de rekening krijgen en bestellen was een onmogelijke taak.

Ik heb wel heerlijk gegeten, een Pizza 4 Kazen.
En als toetje een chocolade truffel taart. GODDELIJK dat was zo lekker, hmmmm.



Daarna zijn we toch langs de Mediamarkt gegaan en ja hoor ik heb de tablet gekocht. Het was wel voor mij even spannend, want ik ging geld overschrijven van spaarrekening naar betaalrekening. Dat geld was alleen even verdwenen, het was op beide rekeningen verdwenen en ik raakte dus in de stress. Toen heeft mijn moeder geld overgemaakt waardoor ik de tablet toch kon kopen. Later op de avond was het geld wel eindelijk aangekomen, maar het was voor mij nogal schrikken.


Toen kwamen we bij Sean thuis en zijn we lekker gaan slapen.

Zaterdag 30 januari

Vandaag ben ik in de ochtend en middag gaan sporten en heb ik de rest van de dag verspilt aan het spel SimCity. Geweldig spel is dat.

Aan het einde van de middag heb ik de oude nieuwe auto van Sean en zijn gezin gezien, heel erg gaaf. Ze hadden hun auto gestald staan omdat die nogal groot is, maar nu willen ze er weer mee rijden. Heel gaaf deze auto.

Daarna zijn we gaan kletsen en gamen en ik lag om 23:00 te slapen. Want ik moest morgen gewoon werken.

Zondag 31 januari

Vandaag was ik vroeg wakker want ik moest gaan werken. Na werk ging ik naar huis en heb ik de hele dag en middag en avond zitten editen voor school. Ik voelde me al wat minder en ik blijk ook gewoon ziek te zijn. Dus helaas is het filmpje niet af.


Verder zijn mijn nagels zo aan het scheuren dat ik heb besloten om ze te verharden, dus heb ik mijn nagels geknipt (gevijld eigenlijk) dus links was before en rechts was after. Heel erg wennen zo en ik ben benieuwd Maud 2 weken nagellaknaakt.


Hierna ben ik deze blog gaan maken en ben ik heerlijk gaan slapen.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden,
hopelijk tot de volgende blogpost
xxx

0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten