Sephora Waterproof eyeliner review

Hi allemaal,

Zoals ik al verteld in mijn favorieten zou ik mijn oogpotlood reviewen.

Ik heb het dan over de Sephora Waterproof Eyeliner. Ik heb deze toen in Parijs gekocht.

Ik gebruik de eyeliner niet als eyeliner maar als oogpotlood. Mij is het opgevallen dat een kohl eyeliner beter blijft zitten dan een oogpotlood.

Als je wilt lezen wat mijn uitgebreide mening is over dit product, lees dan vooral verder.


Ten eerste wil ik vertellen hoe zwart en fijn deze eyeliner is. Het is compleet zwart en brengt heel makkelijk aan. Geweldig.



Ik heb de eyeliner vandaag om 16:45 aangebracht en toen zag het er zo uit!


De lijn is mooi zwart vind ik en ook de tightline heb ik zwart gemaakt. Ik ben helemaal dol op dit!

Dit is wat later op de dag. Rond 23:00 maakte ik deze foto en haalde ik het er ook af. Best een lange tijd heb ik de eyeliner gedragen. Het zit minder perfect maar is nog steeds erg mooi!


Ik ben over het algemeen heel erg blij met deze eyeliner, kan ook niet meer zonde want het blijft zo lang mooi en zit mooier.

Ik raad het iedereen aan om deze te kopen!

xxx Maud


0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten