valentines day ooglooks

Hi allemaal,

Op valentijnsdag wilt iedereen zich meestal wel een beetje specialer opmaken plannen of niet. Helaas kan ik dit jaar niet me opmaken omdat mijn oog ontstoken is. Maar gelukkig had ik al wat ooglooks gemaakt voor deze post.

Het zijn er 2. De een is voor de pink ooglook met schattige lip en de ander draait alles om de eyeliner en de rode lippen. Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden en lees snel verder om te zien wat ik gedaan heb.



 De eerste look is de roze look. Hiervoor heb ik het W7 nude palette gebruikt en de kleuren sin en virgin van Naked.

De lipstick is van MAC namelijk Please me. Dit is een look als je geen rode lippen wilt dragen. Dit is een hele romantische look en kan ook overdag gedragen worden.




De tweede is wat meer gewaagd vind ik zelf. Met nepwimpers erbij en een goede rode lip. De lipstick is van NYX in alabama.

Dit zou ik wel eerder in de avond dragen en ik heb okk veel highlighting en contouring gedaan maar je kan het ook makkelijk simpel houden door gewoon je ogen licht te doen en roze lippen. Dat kan heel mooi zijn. De eyeliner heb ik ook wat sterker gedaan.



Dit zijn de twee looks die ik alvast gemaakt had voor jullie. Je kan ook een mooie smokeyeye maken met een nude lip of juist hele felle roze lippen maar helaas kan je een oogontsteking niet plannen en heb er al sinds vrijdag last van dus helaas.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende blog. Ik ben erg benieuwd naar jullie make-up voor zondag. Tag me in een foto want het lijkt me heel leuk om te zien.

Xxx Maud


0 reacties:

Een reactie posten

 

Contact

Hi, ik ben Maud en ik ben begonnen met deze blog nadat ik voor school een profielwerkstuk had gemaakt over social influencers. Het leek mij altijd al leuk om een blog te hebben en nu wil ik me er helemaal voor gaan inzetten.

Instagram: beautyXlash
E-mail: beautyxlash@gmail.com
Twitter: beautyXlash

Populaire berichten